Ja, die van effectief schrijven is wel lachen, maar die andere dagen van C zijn echt erg.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Fliepke het volgende:
Nou ik vond de kerel die de C lesjes gaf gewoon het beste, de anderen waren gewoon kut
Voor je het weet is iemand weer wegquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha... en dan te bedenken dat ik eerst ergens anders wilde zitten, maar ik had zoiets van: ik ga toch maar een beetje in de buurt van het raam zitten.
En jij... hoezo tactisch... ik kreeg amper de kans om te gaan zitten en toen begon jij meteen over een slowchattopic te lullenLekker onopvallend
hahahahahaha, ROFLquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:15 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan... heb je een beetje een grote piemel?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef lenin het volgende:
Ik ben net weer eens in de refter wezen eten en moet zowaar zeggen dat het eigenlijk best te eten was. soms moet je je mening bijstellen....
Het is überhaupt niet toegestaan de refter te betreden behalve voor feesten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehehe
Ik had een lunchafspraak, is dat niet meer toegestaan ofzo?
sorry, kon het niet latenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, theatersport in 't CultuurCafé denk ik?. Ben er nog nooit geweest, maar da's dus wel leuk ofzo?
En natuurlijk is heeft een piemel een gevoelige punt, wat weet je het weer mooi te omschrijvenMaarreuh... gewoon ff meeten ergens volgende week?
meeten of meten?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Mikkie het volgende:
Ah, theatersport in 't CultuurCafé denk ik?. Ben er nog nooit geweest, maar da's dus wel leuk ofzo?
En natuurlijk is een piemel een gevoelig punt, wat weet je het weer mooi te omschrijvenMaarreuh... gewoon ff meeten ergens volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |