Euh, op de kleur shirt na heb je t goed. Heb een rood shirt met witte mouwen aan vandaag.quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... da's balen voor je
Ik heb jou wel gespot volgens mij... je had je haren in een staart, met een zwart elastieken gevalen erin geloof ik... en ik dacht een oranje shirtje te zien?
quote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Z'n missie is geslaagd mensen!
Zit ik vanmiddag in de Refter... moest ff snel iets snacken vlak voor m'n college... ga ik zitten... hoor ik aan de tafel naast me iets van... "slowchattopic"... toen ging er al een belletje rinkelen. Vervolgens: "Dat heet dus: 'spot the Mikkie'." Toen keek ik lachend om... en zit die Trelawney daar met een big smile
Je had ook niet veel keuze meer om naast mensen te gaan zitten aangezien je best wel aan de late kant was....quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... ik ging expres alleen zitten. Ik heb me voorgenomen dit keer de colleges wél goed te volgen, maar ik kan natuurlijk niet constant geconcentreerd blijven, dus ben ik inderdaad maar een beetje rond gaan kijken of ik bekenden kon spotten
Woei
Bus eerder pakken?quote:Op maandag 12 september 2005 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in op tijd komen
Ik neem meestal de bus waarmee ik een paar minuten voor college daar ben. Als die bus dan te laat is, of ik kom onderweg weer mensen tegen waarmee ik ff een babbeltje maak, of ik moet nog ff koffie halen (dat gebeurt héél vaak), tsja... dan ben je al gauw te laat
Janssens is inderdaad de leukste die ik tot nu toe gehad heb. Maar goed, zoveel mensen heb ik nog niet gehadquote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die bus eerder is vaak vroeg en snel, dan ben ik 20 minuten te vroegDan liever te laat
De docenten van OGG zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven op dit moment. Die Robbroeckx was voor mij ook nieuw, en saai. Gerris vandaag was erg onsamenhangend, maar dat vonden veel mensen vorig jaar ook al. Gelukkig is dit zijn enige college bij dit vak. D'r komen wel interessantere colleges aan nu, woensdag van Monique Zegers over de hechtingsproblematiek en college 6 en 7 van Janssens zijn sowieso wel leuk, omdat Janssens over 't algemeen redelijk leuk kan vertellen en wel eens interactief kan zijn. College 8 van Geertjan Overbeek vind ik alleen al interessant vanwege het onderwerp (continuïteit van probleemgedrag), maar hij kan vaak wel redelijk de aandacht vasthouden. Dus als 't goed is ga je de colleges ook wat beter waarderen de aankomende weken
Enne... veel plezier met CSI
Dan zijn de colleges van OGG wel erg veranderd in een paar jaar tijd zeg! Wij hadden van het rijtje docenten dat je noemt alleen Gerris (inderdaad slaapverwekkend) en Janssens. Verder hadden we nog die alcohol- en verslavingsdeskundigemeneer (vergeten hoe die man heet) en de rest ben ik vergeten...quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De docenten van OGG zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven op dit moment. Die Robbroeckx was voor mij ook nieuw, en saai. Gerris vandaag was erg onsamenhangend, maar dat vonden veel mensen vorig jaar ook al. Gelukkig is dit zijn enige college bij dit vak. D'r komen wel interessantere colleges aan nu, woensdag van Monique Zegers over de hechtingsproblematiek en college 6 en 7 van Janssens zijn sowieso wel leuk, omdat Janssens over 't algemeen redelijk leuk kan vertellen en wel eens interactief kan zijn. College 8 van Geertjan Overbeek vind ik alleen al interessant vanwege het onderwerp (continuïteit van probleemgedrag), maar hij kan vaak wel redelijk de aandacht vasthouden. Dus als 't goed is ga je de colleges ook wat beter waarderen de aankomende weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |