Helaas is het voor veel mensen precies hetzelfde, maar valt veel housemuziek buiten hun terrein.
Maar ja , ik blijf proberen om het een en andere bekend te krijgen
.
quote:Daar staat al wat maar da's pas over n week.. Ik denk niet dat we vanavond een luistersessie kunnen hebben die zo eventjes snel is bepaald.. ik merk het trouwens gewoon wel wie er vanavond zijn en wat die mensen toevallig in de kast hebben staan.. misschien komt er nog wat zo ineens en anders.. wachten tot volgende week.
Op maandag 10 december 2001 10:26 schreef Witchfynder het volgende:
En maandag 17 december?
en de tracklist nog ffies ![]()
code:1. To All the Girls
2. Shake Your Rump
3. Johnny Ryall
4. Egg Man
5. High Plains Drifter
6. The Sounds of Science
7. 3-Minute Rule
8. Hey Ladies
9. 5-Piece Chicken Dinner
10. Looking Down the Barrel of a Gun
11. Car Thief
12. What Comes Around
13. Shadrach
14. Ask for Janice
15. B-Boy Bouillabaisse
quote:Dat mag. Dat gaan we ook gewoon doen! Mensen.. het mag danwel niet overbekend zijn, dus kopen (of downloaden
Op woensdag 05 december 2001 01:03 schreef Juan Zueco het volgende:
Mag ik Fully Completely van The Tragically Hip nomineren?
24-12 21:00 wordt dat dus, The Tragically Hip - Fully Completely
En dan zijn we er verdomme eens wel met z'n allen!

De hoes is een waar kunstwerk vervaardigd door de nederlandse kunstenares Lieve Prins.
De heren van The Hip schreven over de tot standkoming van de hoes het volgende:
Lieve Prins and the Fully Completely Cover Art
Rob saw some of Lieve Prins artwork in an Italian art magazine he picked up to read on a flight home from Europe. Her work was cool and original so we contacted her and faxed the lyrics to the title song, Fully Completely.
One weekend during the Fully sessions at Battery Studios in London, Lieve came over from Amsterdam. The folks at Canon UK delivered her modern easel ; a monster of a photocopier, and we spent the weekend in make-up and body paint with our faces on the glass plate of the copy machine.
A month later Lieve produced the final poster, which is about five feet by five feet and consists of 24 sheets of A3 paper (8 by 13 inch). We still think it is an amazing piece of work.

Lieve Prins is one of a small number of highly respected artists working in the field of Electrography (copy-machine art). Most of her work is now done on a Canon 200 Color Laser Copier. Lieve continues to create amazing copy-art. If you are ever in Amsterdam you should be able to find a gallery that shows her work.
(c) www.thehip.com
Tracklist :
1. Courage
2. Looking For A Place To Happen
3. At The Hundredth Meridian
4. Pigeon Camera
5. Lionized
6. Locked In The Trunk Of A Car
7. We'll Go Too
8. Fully Completely
9. Fifty-Mission Cap
10. Wheat Kings
11. The Wherewithal
12. Eldorado
Voor de songteksten & soundclips & extra info zie : http://www.thehip.com/hypercd/fc-index.htm
J.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 14-12-2001 01:48]
the Tragicaly hip klinkt vagelijk bekend wat moet ik me erbij voorstellen? Met welke 'bekende' band is t te vergelijken?
quote:Nou, wat wordt het dan?
Op maandag 10 december 2001 15:22 schreef Vork het volgende:[..]
Daar staat al wat maar da's pas over n week..
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 17:35 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, wat wordt het dan?
quote:Staat allang op het programma
ma 17-12, 21:00 Kiss - Dressed To Kill
quote:The Tragically Hip wordt dacht ik ook wel eens de 'Canadese REM' genoemd.. maar daar kan JZ mischien wat meer over vertellen.
Op vrijdag 14 december 2001 17:31 schreef Machiel het volgende:
the Tragicaly hip klinkt vagelijk bekend wat moet ik me erbij voorstellen? Met welke 'bekende' band is t te vergelijken?
Klopt niet.
TTH hebben hun eigen geluid, net als REM. Enige overeenkomst tussen Gordon en Michael die ik kan bedenken is dat ze a: Een eigen uniek stemgeluid hebben en b: on stage redelijk spatisch overkomen
Wat dat betreft overtreft Gordon M. Nooit iemand gezien die live zo op kon gaan in de muziek. De TTH horen is de TTH zien!
TTH staat voor pure gitaar pop/rock, hun latere werk is iets meer terughoudend (Music@Work & Phantom Power). Fully is hun 3e album. 12 meesterwerkjes, compleet kompleet ![]()
Voorganger van FC was Road Apples, algemeen beschouwd door poprecesenten (voor wat het waard is dus) als een meesterwerk.
Road Apples is de ongepolijste versie van FC wat mij betreft.
Machiel, zoek Internet maar even na, gnoeg materiaal van The Hip. Genoeg sound-clips ook.
J.
p.s. Naast zijn opmerkelijk podium presentatie, staat Gordon Downie ook bekend op z'n spontane hilarische monologen. Enkelen daarvan zijn klassiekers geworden. Zoek "The killerwhale tank" monologue maar eens op.
J.
quote:Cool
Op vrijdag 14 december 2001 17:37 schreef Vork het volgende:[..]
[..]Staat allang op het programma
quote:erg veel animo is er niet voor he.
Op vrijdag 14 december 2001 17:37 schreef Vork het volgende:[..]
[..]Staat allang op het programma
quote:Jah! Killerwhale tank! Daar heb ik een bootleg van op MP3,
Op zaterdag 15 december 2001 01:08 schreef Juan Zueco het volgende:
p.s. Naast zijn opmerkelijk podium presentatie, staat Gordon Downie ook bekend op z'n spontane hilarische monologen. Enkelen daarvan zijn klassiekers geworden. Zoek "The killerwhale tank" monologue maar eens op.
Anywee hoop dat het volgend jaar weer wat soepeler gaat als deze maand ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 24-12-2001 22:16]
Gezamenlijke luistersessie voor de Radiohead fans
Zucht
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |