ik weet het, ik stel me een slowchat alleen voor als een gezellige kroeg (geen bar neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef Tain het volgende:
Als de baggeraars stoppen met baggeren dan zie ik kans voor een goedlopende slowchat, maar 100x in een topic bier/goedemorgen/goedeavond of weet ik veel wat is naar mijn weten nergens gewenst
in iedere post bier zetten noem ik niet ermiddenin iigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet het, ik stel me een slowchat alleen voor als een gezellige kroeg (geen bar nee) waar gewoon een beetje geluld word over vanalles en nog wat.
ik hoop daarom ook dat jullie/wij iets langer nadenken over de opzet van de nieuwe slowchat, extreem baggeren is een uiterste, en dat overdreven brave gedrag met "alleen maar over games praten" is een ander uiterste.
ermiddenin is perfect.
ik ook niet, ze de 1e en 2e regel van de OPquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in iedere post bier zetten noem ik niet ermiddenin iig
ach, ruimte is er altijd, het is maar één topic, als GAM nou overspoeld zou worden door onzin topics ,oké, maar nu niet over ruimteproblemen gaan zeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef Tain het volgende:
Het is niet dat ik jullie dat plezier niet gun van een topic waar je van alles in kwijt kan, maar meer dat er in GAM geen ruimte is voor dit soort onzin
Gewenst misschien niet; maar in PTA SC blijft het wél gewoon staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef Tain het volgende:
Als de baggeraars stoppen met baggeren dan zie ik kans voor een goedlopende slowchat, maar 100x in een topic bier/goedemorgen/goedeavond of weet ik veel wat is naar mijn weten nergens gewenst
Ik wil net zeggen.....300 posts, hoeveel kb is dat nou eik?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ach, ruimte is er altijd, het is maar één topic, als GAM nou overspoeld zou worden door onzin topics ,oké, maar nu niet over ruimteproblemen gaan zeuren.
waarvan 250 posts maar 4 letters groot zijn, bierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen.....300 posts, hoeveel kb is dat nou eik?
teveel blijkbaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen.....300 posts, hoeveel kb is dat nou eik?
het gaat helemaal niet over bierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb even een proefdruk gemaakt voor een goede balans tussen gamen en bier:
Gamen is heerlijk, en om in de verzegende hitte van je concole/pc een biertje erbij te nemen is helemaal goed!
Ik stel voor om op die manier het niveau wel rond het middelpunt te houden.
Doppertje.
echt triest hoor, de schuld op één persoon leggen, het is altijd de schuld van iedereen, de modjes dat ze het niet beter in de hand hielden, en ALLE slowchatters dat ze het niveau niet wat hoger probeerden te houden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef peristilius het volgende:
Capibar moet gewoon een harde schop naar PUB krijgen.
Hij was een tijdje weg en het ging goed, hij kwam terug en het ging slecht. I rest my case.
Jij bent gewoon de vervelendste, even op de man spelen omdat het de waarheid is. Je hebt het al zo vaak gehoord. Ja een paar andere slowchatters deden ook mee met spammen. Maar jou wil ik gewoon weg hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:55 schreef capibar het volgende:
[..]
echt triest hoor, de schuld op één persoon leggen, het is altijd de schuld van iedereen, de modjes dat ze het niet beter in de hand hielden, en ALLE slowchatters dat ze het niveau niet wat hoger probeerden te houden.
ik ben nu ook weg, jullie zien vanzelf weer in dat dit niet werkt, over een week of wat reageert niemand meer, versoepelen de regels weer omdat jullie inzien dat dit nergens op slaat, en word het weer baggeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de vervelendste, even op de man spelen omdat het de waarheid is. Je hebt het al zo vaak gehoord. Ja een paar andere slowchatters deden ook mee met spammen. Maar jou wil ik gewoon weg hebben.
juist, en de huidige slowchat slaat dus nergens op, omdat deze discussies beter in een apart topic kunnen, of de centrale topics voor de desbetreffende consoles.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef Tain het volgende:
en slowchat kan over van alles en nog wat gaan en niet puur games of echt een onderwerp.
BMH, heb je wel eens gehoort van "discusseren" als je namelijk over dingen discusseert-en ja, soms moet dat met een kritische ondertoon-heb je het doel dingen te verbeteren, wat positief is voor alle slowchatters.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef BMH het volgende:
Weer een zeik topic op GAM!.
Waarom noemen we deze thread niet: "Zeik hier de slowchat af"?
Die discussie punten staan in de OP omdat het er over gediscussieerd zou kunnen worden, dat is wat anders dan dat je je moet houden aan dat onderwerp. Als niemand dat onderwerp leuk vindt prima dan wordt er toch over wat anders geluld? Het enige wat echt overbodig is zijn de slowchat topics zoals de vorige topicsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef capibar het volgende:
[..]
juist, en de huidige slowchat slaat dus nergens op, omdat deze discussies beter in een apart topic kunnen, of de centrale topics voor de desbetreffende consoles.
in principe is de slowchat in deze vorm dus overbodig.
Zie hierboven: het hoeft er NIET over te gaan, dat jullie dat er van maken kan niemand wat aan doen, maar die punten staan er alleen maar om een aftrap te maken voor de slowchat topic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef rockstah het volgende:
En als er dan echt behoefte is aan een discussie topic, noem het dan ook zo en ga het geen slowchat noemen. Dit is zo nep als maar kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |