abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:14:44 #1
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_29791828
en zojuist heeft het niveau in de slowchat alweer een dieptepunt bereikt, ik weet al wat jullie gaan zeggen, het komt door mij.
dat is zo, maar daar gaat dit topic niet over.
in den beginne ging het geweldig met de slowchat, na een tijdje begon de SC steeds meer dicht te baggeren, tot op een punt waar de modjes de stekker eruit trekte, geheel terecht vind ik.
maar wat ze daarna deden
een zogenaamde slowchat met inhoud
op een of andere gedwongen manier werd er over games gesproken, over games en niks anders, als je ook maar je muil opentrekte over bier/camera's/muziek, of wat dan ook ging gelijk de zweep erover.
dat vind ik nou weer onterecht, als je over bijvoorbeeld een xbox game wil praten, dan ga je toch naar het centrale xbox topic
als je een discussie wilt hebben over gekopieerde games open je toch gewoon een topic
aan het begin van dat zogenaamde "slowchat met inhoud" gebeuren heb ik al gezegt dat het niet lang zou overleven.
dat was zo, een keer in de paar dagen een reactie, en alles zo ongelofelijk nep als het maar zijn kan.
het heeft het niet lang gered, toen begonnen we weer te praten over een vrijere slowchat, toen kwam er een vrijere slowchat.
in het begin ging dat goed, maar nu is er dus weer een dieptepunt bereikt, en gaat de slowchat voorlopig op slot.
mijn vraag is of het eigenlijk wel mogelijk is een goede balans te vinden,games en andere onderwerpen die de GAM'ers interreseren, en de bagger en andere onserieuze dingen.
pi_29791989
Als de baggeraars stoppen met baggeren dan zie ik kans voor een goedlopende slowchat, maar 100x in een topic bier/goedemorgen/goedeavond of weet ik veel wat is naar mijn weten nergens gewenst
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29794088
Ik geef Capibar gedeeltelijk gelijk: er is inderdaad geen nodigheid om streng te reageren. Maar al dat gebier was inderdaad wel genoeg, want ik ben pas 15.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:43:10 #4
67128 capibar
pi_29794350
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef Tain het volgende:
Als de baggeraars stoppen met baggeren dan zie ik kans voor een goedlopende slowchat, maar 100x in een topic bier/goedemorgen/goedeavond of weet ik veel wat is naar mijn weten nergens gewenst
ik weet het, ik stel me een slowchat alleen voor als een gezellige kroeg (geen bar nee ) waar gewoon een beetje geluld word over vanalles en nog wat.
ik hoop daarom ook dat jullie/wij iets langer nadenken over de opzet van de nieuwe slowchat, extreem baggeren is een uiterste, en dat overdreven brave gedrag met "alleen maar over games praten" is een ander uiterste.
ermiddenin is perfect.
pi_29794432
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:43 schreef capibar het volgende:

[..]

ik weet het, ik stel me een slowchat alleen voor als een gezellige kroeg (geen bar nee ) waar gewoon een beetje geluld word over vanalles en nog wat.
ik hoop daarom ook dat jullie/wij iets langer nadenken over de opzet van de nieuwe slowchat, extreem baggeren is een uiterste, en dat overdreven brave gedrag met "alleen maar over games praten" is een ander uiterste.
ermiddenin is perfect.
in iedere post bier zetten noem ik niet ermiddenin iig
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29794482
Het is niet dat ik jullie dat plezier niet gun van een topic waar je van alles in kwijt kan, maar meer dat er in GAM geen ruimte is voor dit soort onzin
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:49:24 #7
67128 capibar
pi_29794523
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

in iedere post bier zetten noem ik niet ermiddenin iig
ik ook niet, ze de 1e en 2e regel van de OP
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:50:36 #8
67128 capibar
pi_29794571
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef Tain het volgende:
Het is niet dat ik jullie dat plezier niet gun van een topic waar je van alles in kwijt kan, maar meer dat er in GAM geen ruimte is voor dit soort onzin
ach, ruimte is er altijd, het is maar één topic, als GAM nou overspoeld zou worden door onzin topics ,oké, maar nu niet over ruimteproblemen gaan zeuren.
pi_29794582
Speciaal voor capibar :
Post hier zoveel mogelijk bier
pi_29794586
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef Tain het volgende:
Gewenst misschien niet; maar in PTA SC blijft het wél gewoon staan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29794616
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef capibar het volgende:

[..]

ach, ruimte is er altijd, het is maar één topic, als GAM nou overspoeld zou worden door onzin topics ,oké, maar nu niet over ruimteproblemen gaan zeuren.
Ik wil net zeggen.....300 posts, hoeveel kb is dat nou eik?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29794637
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef vosss het volgende:

[..]

waarvan 250 posts maar 4 letters groot zijn, bier
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:57:47 #13
67128 capibar
pi_29794769
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef vosss het volgende:

[..]

teveel blijkbaar
pi_29795294
Ik heb even een proefdruk gemaakt voor een goede balans tussen gamen en bier:

Gamen is heerlijk, en om in de verzegende hitte van je concole/pc een biertje erbij te nemen is helemaal goed!

Ik stel voor om op die manier het niveau wel rond het middelpunt te houden.

Doppertje.
pi_29798456
Het wordt hier al een slowchat met niveau zo. Maar goed, de bierposts weg en we mogen verder.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:06:58 #16
67128 capibar
pi_29810252
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb even een proefdruk gemaakt voor een goede balans tussen gamen en bier:

Gamen is heerlijk, en om in de verzegende hitte van je concole/pc een biertje erbij te nemen is helemaal goed!

Ik stel voor om op die manier het niveau wel rond het middelpunt te houden.

Doppertje.
het gaat helemaal niet over bier
het gaat over de bagger in de slowchat.
pi_29810758
Capibar moet gewoon een harde schop naar PUB krijgen.
Hij was een tijdje weg en het ging goed, hij kwam terug en het ging slecht. I rest my case.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:55:06 #18
67128 capibar
pi_29811449
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef peristilius het volgende:
Capibar moet gewoon een harde schop naar PUB krijgen.
Hij was een tijdje weg en het ging goed, hij kwam terug en het ging slecht. I rest my case.
echt triest hoor, de schuld op één persoon leggen, het is altijd de schuld van iedereen, de modjes dat ze het niet beter in de hand hielden, en ALLE slowchatters dat ze het niveau niet wat hoger probeerden te houden.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:55:22 #19
67128 capibar
pi_29811453
deze nieuwe slowchat gaat ook weer nergens over.
ik ben weg.
pi_29811525
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:55 schreef capibar het volgende:

[..]

echt triest hoor, de schuld op één persoon leggen, het is altijd de schuld van iedereen, de modjes dat ze het niet beter in de hand hielden, en ALLE slowchatters dat ze het niveau niet wat hoger probeerden te houden.
Jij bent gewoon de vervelendste, even op de man spelen omdat het de waarheid is. Je hebt het al zo vaak gehoord. Ja een paar andere slowchatters deden ook mee met spammen. Maar jou wil ik gewoon weg hebben.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:26:21 #21
67128 capibar
pi_29812251
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:57 schreef peristilius het volgende:

[..]

Jij bent gewoon de vervelendste, even op de man spelen omdat het de waarheid is. Je hebt het al zo vaak gehoord. Ja een paar andere slowchatters deden ook mee met spammen. Maar jou wil ik gewoon weg hebben.
ik ben nu ook weg, jullie zien vanzelf weer in dat dit niet werkt, over een week of wat reageert niemand meer, versoepelen de regels weer omdat jullie inzien dat dit nergens op slaat, en word het weer baggeren.
zo hoeft het niet van mij, ook omdat ik er weer de schuld van krijg, terwijl je dondersgoed weet dat dit het resultaat is van onoplettendheid van MEERDERE mensen.
maargoed, het is blijkbaar mensenlijk om een zondebok te zoeken en de schuld op iemand anders af te schuiven.
adios.
pi_29817696
Capibar is zeker niet de hoofschuldige. Hij kon soms best een prima 'verhaal' vertellen, en dat 'bier-klimaat' (:')) is een gezamenlijke 'prestatie' (dubbel ).De huidige slowchat begint nu een beetje op een Three Shitty topic te lijken, maar goed, is wel wat meer discussie.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:24:45 #23
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29817812
Weer een zeik topic op GAM!.

Waarom noemen we deze thread niet: "Zeik hier de slowchat af"?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29818284
Ik denk dat sommigen het verschil niet zien tussen baggeren en slowchatten. Bagger is echt puur postopkrikken en slowchat kan over van alles en nog wat gaan en niet puur games of echt een onderwerp. Het is alleen blijkbaar nodig voor sommigen om wat strenger te zijn, omdat het weer uitloopt op een postopkrik topic en als het dus niet op een normale manier kan dan hoeft het van mij dus helemaal niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:41:32 #25
67128 capibar
pi_29819824
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef Tain het volgende:
en slowchat kan over van alles en nog wat gaan en niet puur games of echt een onderwerp.
juist, en de huidige slowchat slaat dus nergens op, omdat deze discussies beter in een apart topic kunnen, of de centrale topics voor de desbetreffende consoles.
in principe is de slowchat in deze vorm dus overbodig.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:43:06 #26
67128 capibar
pi_29819868
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef BMH het volgende:
Weer een zeik topic op GAM!.

Waarom noemen we deze thread niet: "Zeik hier de slowchat af"?
BMH, heb je wel eens gehoort van "discusseren" als je namelijk over dingen discusseert-en ja, soms moet dat met een kritische ondertoon-heb je het doel dingen te verbeteren, wat positief is voor alle slowchatters.
met andere woorden, probeer de slowchat te verbeteren of tyft op
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:44:02 #27
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29819889
En als er dan echt behoefte is aan een discussie topic, noem het dan ook zo en ga het geen slowchat noemen. Dit is zo nep als maar kan.
pi_29821289
De huidige slowchat is toch geen discussie topic.
Ja er staan punten in de OP waar je het over kunt hebben, maar daarnaast kan je er ook gewoon lullen. Als je maar niet gaat lopen baggeren.
pi_29821556
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef capibar het volgende:

[..]

juist, en de huidige slowchat slaat dus nergens op, omdat deze discussies beter in een apart topic kunnen, of de centrale topics voor de desbetreffende consoles.
in principe is de slowchat in deze vorm dus overbodig.
Die discussie punten staan in de OP omdat het er over gediscussieerd zou kunnen worden, dat is wat anders dan dat je je moet houden aan dat onderwerp. Als niemand dat onderwerp leuk vindt prima dan wordt er toch over wat anders geluld? Het enige wat echt overbodig is zijn de slowchat topics zoals de vorige topics
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29821593
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef rockstah het volgende:
En als er dan echt behoefte is aan een discussie topic, noem het dan ook zo en ga het geen slowchat noemen. Dit is zo nep als maar kan.
Zie hierboven: het hoeft er NIET over te gaan, dat jullie dat er van maken kan niemand wat aan doen, maar die punten staan er alleen maar om een aftrap te maken voor de slowchat topic.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')