Ik altijd maar denken dat als je daar werkt je er echt niet meer durft te etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:41 schreef Knoekie het volgende:
Avond. terug van werken en eten bij McDonalds :p
Een semi-fanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Qua reacties lijkt het wel een kloontje van BioslockHet sarcasme, geweldig, maar soms een beetje teveel van het goeie
Ik werk bij Ahold.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat als je daar werkt je er echt niet meer durft te eten
Sarcasme is leuk, maar het zegt meer over degene die sarcastisch is dan over degene waar de opmerking over gaatquote:
Mijn vergaande stoerheid bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sarcasme is leuk, maar het zegt meer over degene die sarcastisch is dan over degene waar de opmerking over gaat
naam: Chrisquote:
Vergane stoerheid: je bent 15, schei uit wil jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn vergaande stoerheid bijvoorbeeld ja.
Tsk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vergane stoerheid: je bent 15, schei uit wil je
Dat vergane glorie geblaat hoort pas te komen als je in de 30/40 bentquote:
Er stond vergaande, gekkie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vergane glorie geblaat hoort pas te komen als je in de 30/40 bentMaar goed, misschien ben je erg oud voor je leeftijd ofzo
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn vergaande stoerheid bijvoorbeeld ja.
Ik dacht dat je het had over wat ik zei, maar ok. Dat vergaande stoerheid moet nog maar blijkenquote:
Dat heb ik toch wel al bewezen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over wat ik zei, maar ok. Dat vergaande stoerheid moet nog maar blijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |