Geniale prijzen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:55 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Een strop en een encyclopedie.
20 maagden of iets met wolken en je zus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Indedaad, misschien ga ik naar een betere wereld![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, ik ga ook slapen... Weltrusten![]()
moet nog naar bed.. hoezo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:33 schreef PLAE@ het volgende:
zeg nou eens eerlijk imberr. Ontwaak je nu net of moet je nog naar bed?
De tijd vliegt wanneer je het gezellig hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t al halluf 5?!ik dacht 2 uur vroeger
leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tijd vliegt wanneer je het gezellig hebt
Ik moet nog een stel reserveringen in een map stoppen en dan ben ik klaar. Kan ik wachten tot het 7.00 is
Ken ik...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zo keek ik ook toen ik de uitslag kreeg.
Ik heb nog voordat ik haar in huis kreeg bloed laten prikken. Allergie in klasses 1-6, 1 = licht, 6 = zwaar. Katten - 1, Huisstofmijt - 4(nooit geweten), grassporen - 2 (heb hooikoorts gehad 1 seizoen vroeger). En het werd me, ondanks de klasse, sterk afgeraden een kat te nemen. Toch blij dat ik het nu weet, en niet als het beestje hier al rondloopt. Zou ontzettend pijn doen om haar dan nog weg te doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken ik...
Wij hadden een lieffff hondje.
Mijn broer bleek (ergens) allergisch voor te zijn.
weg hond.
broer wás niet allergisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |