ik heb nog eristoff blue en zo'n klein flesje Kleiner Feiglich of hoe heet da spul?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, ik kan dat ook niet door me strot krijgen... Gelukkig heb ik hier nog een koelkast vol met echt bier![]()
Die met die oogjes bedoel je?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog eristoff blue en zo'n klein flesje Kleiner Feiglich of hoe heet da spul?![]()
geen idee.. t etiketje is van t flesje afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die met die oogjes bedoel je?
Moet jij niet eens gaan slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen idee.. t etiketje is van t flesje af
waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan slapen.
Hmm, kijk maar uit enzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen idee.. t etiketje is van t flesje af
das flugelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, kijk maar uit enzo![]()
ziet het flesje er zo uit:
[afbeelding]
Foto heb ik zelf gemaakt![]()
Ging om het flesje, die zijn hetzelfde volgensmij...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
das flugelmaar t is wel zo'n klein rotflesje ja
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ging om het flesje, die zijn hetzelfde volgensmij...
10%, maar vergeet niet dat het maar een klein flesje is hé. 10% van dat flesje is alc...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:01 schreef Imberr het volgende:
hoeveel % zit er eig in flugel??
Eigenlijk nietquote:
in feigling zit 20%quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
10%, maar vergeet niet dat het maar een klein flesje is hé. 10% van dat flesje is alc...
Ach, friteuse is toch alleen maar vet... Pizza enz. is daarintegen wel lekker. Ga me zo ook maar ff één in de oven zettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Had geen zin in pizza of broodjes kaas of een tosti. De friteuse oid krijg ik hier niet aan en dus maar twee croissantjes gegeten
Het blijft 20% hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
in feigling zit 20%wel jammer dat een vriendin van me vanmiddag t halve flesje al heeft leeggedronken
Alles is vet, maar het vult wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, friteuse is toch alleen maar vet... Pizza enz. is daarintegen wel lekker. Ga me zo ook maar ff één in de oven zetten![]()
Nog 5 mensen on bij mij. Maar ik MSN bijna nooit. Heb een hekel aan dat progsel...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Imberr het volgende:
en er is gvd niemand op msnof nja.. er zijn wel mensen online maar die zijn afwezig of willen gewoon niet met me praten ofzo
![]()
![]()
Ik zit wel op msn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Imberr het volgende:
en er is gvd niemand op msnof nja.. er zijn wel mensen online maar die zijn afwezig of willen gewoon niet met me praten ofzo
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |