are we there yet heb ik zo'n 5 weken geleden al gezien, en toen had ik hem al een tijdje op de schijf staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb je misschien wat screenshots voor ons, want anders geloven we je niet![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Help me even herinneren: wat waren die twee scènes uit Butch Cassidy? Ik vond The Sting stukken beter, de hele film heeft een soort van "flow". En dat geweldige deuntje![]()
Idd, zoals ik een paar posts geleden ook al zei, vreselijke shitequote:
Dancer in the darkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef Tijn het volgende:
Na Dogville laatst besloot ik nog maar een Von Trier-film te kijken. Het is Dancer in the Dark geworden, een drama/musical uit 2000 met Björk in de hoofdrol. Ik weet niet of de film om haar heen is geschreven of dat ze gewoon uitstekend is gecast, maar ze is in elk geval helemaal in haar element. Het dramatische verhaal wordt af en toe afgewisseld met typische Björk-muziek waarin zij en de rest van de cast ook lekker zingt en danst zoals dat hoort in een musical. Een beetje apart is het wel, maar omdat het deel is van het verhaal en gewoon toffe muziek is, vond ik het helemaal niet storend. Verder wordt er een indrukwekkend verhaal verteld. Goeie film. Ik vond deze film een stuk tragischer dan Dogville, hij laat je echt een beetje sip achter. Maar dat draagt wel bij aan de impact van het geheel.
[afbeelding]
Ik had hem inderdaad net gekeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:56 schreef Tijn het volgende:
Overigens ook niet voor elke scene, want er zijn ook veel stukken in de film waarbij de camera wel op een statief staat (of bediend wordt door iemand met een ontzettend strakke hand).
[edit] Hij was overigens vandaag op Canvas
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:13 schreef Sokolsky het volgende:
En de flop-5:
1. Lashou Shentan ("Hard Boiled", Woo, 1992)
3. The Fifth Element (Besson, 1995)
Waarom staat 'ie niet in jouw maandlijstje? Omdat je pas na twaalven begonnen was met kijken?quote:Op donderdag 1 september 2005 04:12 schreef Sai het volgende:
The Face of Another (Hiroshi Teshigahara, 1966): whoa, het is alweer een heel flinke tijd geleden dat is zó'n bijzondere, unieke, stijlvolle en toffe film heb gezien. De ver-schrik-ke-lijk mooie beelden en de vreemde maar erg indringende muziek vormen een geweldige basis, en het toffe verhaal maakt het helemaal af. Enige minpuntje is dat de personages af en toe wel ontzettend de amateurfilosoof uithangen, maar gelukkig maakt het erg weinig uit aangezien de film zelf op alle vlakken overtuigt. 9.
Onderhoudend hap-snap-weg thrillertje van Wes Craven. De film duurt wat kort, maar dat is eigenlijk wel in het voordeel van de film want veel heeft het verhaal niet om het lijf. De hoofdrollen waren redelijk sterk, met name Cillian Murphy vond ik goed gecast in zijn rol van bad guy. Een enigzins over-de-top rol, dat wel, maar dat past wel bij een film van Craven.quote:A woman is kidnapped by a stranger on a routine flight. Threatened by the potential murder of her father, she is pulled into a plot to assist her captor in offing a wealthy executive.(
Zeker leuk! Prima puberpopcornvermaakquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef kinky_queen het volgende:
DIE NACHT DER LEBENDE LOSER
A romantic comedy. With zombies.
Mischien wel net zo leuk als SHAUN OF THE DEAD deze romantische comedy met zombies dus van onze oosterburen
7 ½
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |