wij geven hard bewijsmateriaal waarom je je tieten NIET of wel natuurlijk moet laten zien over internet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beeldmateriaal doorgeven is in mijn ogen nog steeds wat anders dan erover te discussieren
Oh ja en ook even attentie voor de heren, tis not done om je unox te showen via de webcam, niet eerder dan dat dames er netjes om vragenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wij geven hard bewijsmateriaal waarom je je tieten NIET of wel natuurlijk moet laten zien over internet.![]()
dmm bij mij ook nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:De meisjes in mijn MSN lijst doen dat nu nooit
Ik heb er eentje, maar die heeft hoogstens Cup A.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:De meisjes in mijn MSN lijst doen dat nu nooit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Mochten er nog showgrage meisjes hier zitten: Er staat een vlindertje naast mn avatar
Haha, geweldig!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Mochten er nog showgrage meisjes hier zitten: Er staat een vlindertje naast mn avatar
Dat is ook wel duidelijk met woorden in plaats van foto'squote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wij geven hard bewijsmateriaal waarom je je tieten NIET of wel natuurlijk moet laten zien over internet.![]()
Ik kots op mensen met een vodaphone shirtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:27 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, geweldig!Kijk maar uit dat er geen boze pappa's zijn die je nu gaan toevoegen!
![]()
Ik denk dat jij daar later anders over denkt als jij een eigen dochter hebt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
ik zie de bezwaren niet zo. als die dames dat graag willen doen, dan moeten ze het vooral doen. het dient immers een doel. namelijk de vrij verkrijgbare geile amateurplaatjes/filmpjes
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dames en heren, dit soort foto's doorgeven doen we dus mooi niet.
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik het niet leuk vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ligt dan ook voor een deel aan die meiden zelf natuurlijk. Jij gaat toch ook gewoon naar school?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dames en heren, dit soort foto's doorgeven doen we dus mooi niet.
Helemaal mee eens, oftewel als een meisje tegen je zegt: je ziet me als een object! Dan moet je gewoon zeggen dat het hun eigen schuld is, moeten jullie maar niet strippen voor de webcam! (dan snappen ze je al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zo hee, die is raak, goed argument![]()
Wat ik bedoel is, waarom zou je sowieso gaan "strippen" voor een webcam. Hoe meer meisjes dat doen, hoe meer ze worden gezien als objecten in de ogen van jongens.![]()
Als ze het willen doen ok.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
ik zie de bezwaren niet zo. als die dames dat graag willen doen, dan moeten ze het vooral doen. het dient immers een doel. namelijk de vrij verkrijgbare geile amateurplaatjes/filmpjes
Je vergeet btw ook de dames die al werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ligt dan ook voor een deel aan die meiden zelf natuurlijk. Jij gaat toch ook gewoon naar school?
In person strippen is ook veel leukerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:24 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, oftewel als een meisje tegen je zegt: je ziet me als een object! Dan moet je gewoon zeggen dat het hun eigen schuld is, moeten jullie maar niet strippen voor de webcam! (dan snappen ze je al helemaal niet meer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |