quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoho wijf van 12 dat kan niet he?
Meisje van 12!
okay, duidelijk... het is niet dat ik ergens bang voor ben... het is gewoon dat de jongens die naieve meisjes manipuleren in het tonen van onvolgroeide lichaamsdelen me pissed off maken .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:02 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Op een ander kleiner forum waar ik een aantal mensen kende dumpte iedereen zijn msn adres in een topic.Kan ik er wat aan doen dat ze vanuit het niets zoiets zegt. Of ben je soms bang om te accepteren dat dit soort dingen nu eenmaal gebeuren, ik heb er een screenshot van gemaakt omdat het me verbaasde, doe er mee wat je wilt. Maar ga niet dom lullen gozer want daar schiet je niks mee op.
Zulke pics heb ik ook nog, is dat te posten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Chanandler het volgende:
Oke voorbeeldje. Ik heb alles een beetje onduidelijk gemaakt vanwege privacy redenen enzo. [afbeelding]
*Hoopt dat ie van ijsmeis mag blijven staan
Ik ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:07 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zulke pics heb ik ook nog, is dat te posten?Alleen wel ouder.
Damn ! You Horny SOB !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik had niet eens een broek aan
Tja, weekend he... En ik ontken het tenminste niet...quote:
Nee, dat doen we maar nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:07 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zulke pics heb ik ook nog, is dat te posten?Alleen wel ouder.
Okee!quote:
Mogen wij die redenen ook wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lol.
Maar ik ben geen 12.
en ik heb er zo mijn redenen voor.![]()
Jepp, het lijkt me toch dat je als je ze niet kent, je ze gaat blokken en verwijderen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
okay, duidelijk... het is niet dat ik ergens bang voor ben... het is gewoon dat de jongens die naieve meisjes manipuleren in het tonen van onvolgroeide lichaamsdelen me pissed off maken .
Toch vind ik het vreemd, 12 jarigen in je msn
Je hebt toch een mooi lijf muuk? je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef Mukie het volgende:
Iets wat ik mooi niet doe
Posten in S&G is al heel wat, maar dan nog altijd dat net niets te zien is
Dat subforum waar je nu in post was er anders nooit geweestquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mogen wij die redenen ook weten?
Waarvan een groot deel op mn werk ook meelurkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:28 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Je hebt toch een mooi lijf muuk? je hoeft je niet te schamen hoor![]()
fok! heeft maar 117.000 members![]()
Bij jou leverde het tenminste prachtige beelden op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen heb ik daar nu bijzonder spijt van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |