quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Chanandler het volgende:
Ik werd laatst nog aangesproken op msn, door een 12 jarig meisje (joost mag weten waarom ik die in mijn lijst heb) en die liet vol trots haar roze stringetje zien in haar display pic. Kijk..als ze nou 18 was ofzo dan had ik gezegd geillll, maar wat de neuk moet zo'n klein meisje met een string?
Hummm...wat moet je ermee, maar wel een screendumpquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik heb wel een screenshot gemaakt van dat voorval wat eerder in dit topic al gepost is. Ik zal em even censuren enzo![]()
iemand die zichzelf tentoonstelt op msn op die manier, vraagt daar gewoon om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm hoorde laatst een verhaaltje over een gozer die eh, beetgenomen werd door enkele hufters.
Zg waren ze een stel leuke meiden, hij ops msn en hij is toen gefilmt terwijl hij zich zelf eh ruckieduckte.
Woow toch wel intens sneu als mensen zulke rotgeintjes uithalen! Dus ook dat kan gebeuren.
Inderdaad, wie weet wat voor perverts je kinderen allemaal aanspreken, en dat zal zeker gebeuren als ze online zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trouwens kinderen van die leeftijd kregen van mij zowiezo geen webcam boven bij hun pc op hun slaapkamertje..
dude, zij is fuckin 12. ga alsjeblieft ergens anders doen alsof je player bent. Shit man, elke mongool met 10 vingers kan een 12 jarige zo ver krijgen dat ze haar ass laat zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Chanandler het volgende:
Oke voorbeeldje. Ik heb alles een beetje onduidelijk gemaakt vanwege privacy redenen enzo. [afbeelding]
*Hoopt dat ie van ijsmeis mag blijven staan
Hummmm...toch eens kijken wat je tegen haar hebt gezegd...WHUHAHAHA !!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Chanandler het volgende:
Oke voorbeeldje. Ik heb alles een beetje onduidelijk gemaakt vanwege privacy redenen enzo. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dude, zij is fuckin 12. ga alsjeblieft ergens anders doen alsof je player bent. Shit man, elke mongool met 10 vingers kan een 12 jarige zo ver krijgen dat ze haar ass laat zien
Pedo.
Waarom heb je alleen je eigen commentaar weggewerkt en niet dat van haar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als je het topic nou even terug leest
Je hebt wel een duidelijke mening over alles he? Kijk even verder dan je neus lang is, want jij hebt geen flauw idee waar je over praat
![]()
Jammer dat niet alle ouders weten wat er allemaal op het internet afspeelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pfff krijg soms het idee dat dit al enorm normaal is ofzo, wordt er soms misselijk van, al dat gevraag om wil je webcammen!?
M.a.w![]()
trouwens kinderen van die leeftijd kregen van mij zowiezo geen webcam boven bij hun pc op hun slaapkamertje..
Dat is geen commentaar, dat is dr MSN naamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Waarom heb je alleen je eigen commentaar weggewerkt en niet dat van haar?![]()
Ik moet zeggen dat ik dit ook een beetje...vreemd vind...
Dude, het is haar schermafbeeldingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dude, zij is fuckin 12. ga alsjeblieft ergens anders doen alsof je player bent. Shit man, elke mongool met 10 vingers kan een 12 jarige zo ver krijgen dat ze haar ass laat zien
Pedo.
Geil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Chanandler het volgende:
Als ijsmeis mijn reactie niet had verwijderd had jij kunnen lezen dat ik je al een Smerig Kutfiguur vind in het begin van dit topic, omdat het gewoon Not Done is om 12 jarige meisjes hun ass te laten zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als je het topic nou even terug leest
Je hebt wel een duidelijke mening over alles he? Kijk even verder dan je neus lang is, want jij hebt geen flauw idee waar je over praat
![]()
Gelukkig wel steeds meer ouders...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer dat niet alle ouders weten wat er allemaal op het internet afspeelt.
Jij kent Bob ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm hoorde laatst een verhaaltje over een gozer die eh, beetgenomen werd door enkele hufters.
Zg waren ze een stel leuke meiden, hij ops msn en hij is toen gefilmt terwijl hij zich zelf eh ruckieduckte.
Woow toch wel intens sneu als mensen zulke rotgeintjes uithalen! Dus ook dat kan gebeuren.
Nja dat van dat verkrachter in spé enzo, dat was niet echt super gemeendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:58 schreef Chanandler het volgende:
LoL ik ga niet eens meer serieus op jou reageren Salvad0r.
Halloquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als ijsmeis mijn reactie niet had verwijderd had jij kunnen lezen dat ik je al een Smerig Kutfiguur vind in het begin van dit topic, omdat het gewoon Not Done is om 12 jarige meisjes hun ass te laten zien.
Kan je zeggen dat het puur van haar kant afkwam, maar das gewoon excuusjesgelul gast. Geen enkel wijf laat zonder aansproring haar ass zien.
Je bent gewoon een vieze pedofiele rukker, die ook nog eens denkt dat het stoer is om 12 jarigen zover te krijgen dat ze hun ass laten zien .
En dan nu schijnheilig doen alsof het niet normaal is he ?!
ik walg daarvan . Smerige verkrachter-in-spé .
En je kan nu lullen wat je wil, jij doet stoer over het feit dat je 12 jarigen zover krijgt dat ze hun ass laten zien, dus jij bent hier de smeerzak.
Brechtje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hallo. Kunnen we even rustig doen.
Enne, het kán wel.
Ik heb ook 2 meiden in mijn msn lijst staan die soms even gewoon voor de gein hun kont laten zien in hun schermafbeelding.
Op een ander kleiner forum waar ik een aantal mensen kende dumpte iedereen zijn msn adres in een topic.Kan ik er wat aan doen dat ze vanuit het niets zoiets zegt. Of ben je soms bang om te accepteren dat dit soort dingen nu eenmaal gebeuren, ik heb er een screenshot van gemaakt omdat het me verbaasde, doe er mee wat je wilt. Maar ga niet dom lullen gozer want daar schiet je niks mee op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nja dat van dat verkrachter in spé enzo, dat was niet echt super gemeend
Maar 12 jarigen, komop zeg.
dat je zo'n wijf uberhaupt in je lijst hebt doet me vraagtekens zetten bij jouw msn-gedrag.
Vertel eens, waarom heb je haar in je lijst, kerel?
Hoho wijf van 12 dat kan niet he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nja dat van dat verkrachter in spé enzo, dat was niet echt super gemeend
Maar 12 jarigen, komop zeg.
dat je zo'n wijf uberhaupt in je lijst hebt doet me vraagtekens zetten bij jouw msn-gedrag.
Vertel eens, waarom heb je haar in je lijst, kerel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |