Ik vind internet daten ook gevaarlijk, mijn zus doet daar wel eens aan, maar dan gaat ze met de auto ergens naar de andere kant van NL, niemand weet precies waar en bij wie ze is...soms maak ik me daar echt zorgen om...eigenlijk elke keer wel een beetje als ze verteld dat ze een afspraak heeft met iemand die ze net heeft leren kennen op een dating site...je weet nooit wat voor psycho het is...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan behoor je gewoon goed om te gaan met je adresgegevens.
Ik denk eerder dat meiden eens moeten leren dat internet best gevaarlijk is en dat het een enorme last kan zijn (ik spreek uit ervaring)

Deze kan ook ergens online staan ivm domeinnaamgegevens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Maar hoe dom moet je zijn om je adres af te geven

Daarom nodig ik ze gewoon bij mij thuis uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:07 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik vind internet daten ook gevaarlijk, mijn zus doet daar wel eens aan, maar dan gaat ze met de auto ergens naar de andere kant van NL, niemand weet precies waar en bij wie ze is...soms maak ik me daar echt zorgen om...eigenlijk elke keer wel een beetje als ze verteld dat ze een afspraak heeft met iemand die ze net heeft leren kennen op een dating site...je weet nooit wat voor psycho het is...

Ik deed het om een reden die waarschijnlijk niemand gelooft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Talena het volgende:
[..]
gewoon, jezelf sexy voelen, bekeken worden, meestal complimenten krijgen
Jij hebt toch ge-S&G't jij zou t moeten weten

Ik zei al dat je tieten laten zien over msn niet intiem is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat als je je tieten laat zien dat er nog weinig aan de hand is.
Eraan zitten, dát is pas intiem.

Ja okay, maar aan de andere kant weet je niet wat er in het msn gesprek werd verteld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zei al dat je tieten laten zien over msn niet intiem is.
er is wel veel aan de hand dan... ik bedoel, dat wijf laat dr tieten zien over msn, comon, hoe goedkoop kan je zijn ey

Ja, blijf het grappig vinden...quote:

Meisjes van 12 die tieten laten zien op msn willen ook een Ego-Bootst!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik deed het om een reden die waarschijnlijk niemand gelooft.
Maar ik was toen ook nog een puberende puber die zich schaamde.
En toen zag ik de S&G chat, bijna alleeeeen maar positieve reacties.
Dus "hey, laat ik ook eens wat foto's maken en kijken wat zij van mij vinden".
Ik had er één gepost en kreeg geweldige reacties, dus postte ik er meer.
Egoboost. Alleen heb ik daar nu bijzonder spijt van
!

Dom of naief? Misschien zijn ze gewoon te goed van vertrouwen...misschien hopen ze dat er nog eerlijke mensen bestaan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Maar hoe dom moet je zijn om je adres af te geven

Nee joh, ze zijn gewoon hartstikke dom en weten niet dat er ook gemene mensen bestaan. Hopen doen ze nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dom of naief? Misschien zijn ze gewoon te goed van vertrouwen...misschien hopen ze dat er nog eerlijke mensen bestaan....

Ik ben er een lange tijd uit geweest (FOK! forum...)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik deed het om een reden die waarschijnlijk niemand gelooft.
Maar ik was toen ook nog een puberende puber die zich schaamde.
En toen zag ik de S&G chat, bijna alleeeeen maar positieve reacties.
Dus "hey, laat ik ook eens wat foto's maken en kijken wat zij van mij vinden".
Ik had er één gepost en kreeg geweldige reacties, dus postte ik er meer.
Egoboost. Alleen heb ik daar nu bijzonder spijt van
!

Sexy & Gewaagdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:21 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik ben er een lange tijd uit geweest (FOK! forum...)
S&G chat? wtf?

S&G staat voor Sexy en Gewaagd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:21 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik ben er een lange tijd uit geweest (FOK! forum...)
S&G chat? wtf?

Nou, dan moet je die nieuwe mona troep proberen, bevordert de stoelgangquote:

OOOHHH...had ik eigenlijk ook zelf kunnen bedenken, had vanmiddag daar nog gekeken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
S&G staat voor Sexy en Gewaagd.
De topics waar de vrouwelijke en mannelijke fok!kers hun blote kont showen. (om het zo maar even uit te leggen)

Hey , sneltypen + spelling is iets heel anders dan tietjes laten zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nou, dan moet je die nieuwe mona troep proberen, bevordert de stoelgang![]()
Maarreh, zag ik daar een opzettelijke spelfout in je zin?

Oh ja, weer even on-topic blijven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hey , sneltypen + spelling is iets heel anders dan tietjes laten zien![]()

ach kom op zeg dat zijn nog kids!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Meisjes van 12 die tieten laten zien op msn willen ook een Ego-Bootst!![]()

hm hoorde laatst een verhaaltje over een gozer die eh, beetgenomen werd door enkele hufters.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:31 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Oh ja, weer even on-topic blijven...
Erm...nou, gezien we hier wel alle mogelijke varianten hebben besproken waarom jonge dames deze handelingen verrichten weet ik eigenlijk niets meer te melden...
Misschien dat ik meer inspiratie op doe aan de hand van enkele voorbeelden![]()
Dus laat maar zien de screendumps![]()
Grapje!!!

Ik heb wel een screenshot gemaakt van dat voorval wat eerder in dit topic al gepost is. Ik zal em even censuren enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:31 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Oh ja, weer even on-topic blijven...
Erm...nou, gezien we hier wel alle mogelijke varianten hebben besproken waarom jonge dames deze handelingen verrichten weet ik eigenlijk niets meer te melden...
Misschien dat ik meer inspiratie op doe aan de hand van enkele voorbeelden![]()
Dus laat maar zien de screendumps![]()
Grapje!!!

Zij zouden zich hier niet eens mee bezig moeten/mogen houden...het is ook ziek dat er mensen zijn die dit kennelijk wel leuk vinden...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach kom op zeg dat zijn nog kids!!!
Doe ff normaal man,die zijn zo beinvloedbaar!

HAHAHA !!! Moet je dat maar niet doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm hoorde laatst een verhaaltje over een gozer die eh, beetgenomen werd door enkele hufters.
Zg waren ze een stel leuke meiden, hij ops msn en hij is toen gefilmt terwijl hij zich zelf eh ruckieduckte.
Woow toch wel intens sneu als mensen zulke rotgeintjes uithalen! Dus ook dat kan gebeuren.

Pfff krijg soms het idee dat dit al enorm normaal is ofzo, wordt er soms misselijk van, al dat gevraag om wil je webcammen!?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:37 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
HAHAHA !!! Moet je dat maar niet doen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |