Sorry, this site is temporarily unavailable!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef Jesusisalive het volgende:
http://www.geocities.com/webcamnoobs/ mannen kunnen er ook wat van
Ik denk dat deze meisjes in het echt vaak heel verlegen en onzeker zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
Het gaat volgens mij allemaal om de aandacht :/ maar als iemand als haar borsten laat zien op msn, hoe zou ze dan zijn in het echt ?
hmmmmmmm stoutquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze meisjes in het echt vaak heel verlegen en onzeker zijn...
Of juist heel stout...
Mooie borsten kun je nooit TE vaak zien, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Jaco90 het volgende:
te. vaak. tieten. op. msn.
dat is het hem juist. al die piephoeren die ze laten zien zijn meestal nogal.. uuh..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mooie borsten kun je nooit TE vaak zien, toch?
kuch jij gaat ook niet vrijuit kuchquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
2e poging van dit topic, dus allemaal netjes en ontopic reageren!
Ik doe even mee, want ik denk dat:
1. jonge meiden zich nogal snel laten overhalen door de mensen aan de andere kant van bijvoorbeeld msn.
2. ze aandacht willen die ze ook krijgen en daarom ook steeds verder durven gaan.
3. ze zien dat andere meiden het doen waardoor het 'de normaalste zaak van de wereld' lijkt en het daarom zelf ook maar doen.
http://www.starterupsteve.com/video/msnchatowned.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..].
Alleen sukkels met een IQ lager dan 100 en voetballers laten hun pik op de cam zien.
Jeps, zoals ik al eerder zei ongeveerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kuch jij gaat ook niet vrijuit kuch
Gewoon aandacht ja, naiviteit, de wil om erkend te worden.. Vind het persoonlijk niet zo'n ramp
Dus het onzeker zijn wegkrijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef master_X het volgende:
Mischien doen ze het om te laten zien hoe mooi ze zijn en willen ze beetje zelfvertrouwen krijgen in hun zelf
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus het onzeker zijn wegkrijgen! Kan ook
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |