kuch jij gaat ook niet vrijuit kuchquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
2e poging van dit topic, dus allemaal netjes en ontopic reageren!
Ik doe even mee, want ik denk dat:
1. jonge meiden zich nogal snel laten overhalen door de mensen aan de andere kant van bijvoorbeeld msn.
2. ze aandacht willen die ze ook krijgen en daarom ook steeds verder durven gaan.
3. ze zien dat andere meiden het doen waardoor het 'de normaalste zaak van de wereld' lijkt en het daarom zelf ook maar doen.
http://www.starterupsteve.com/video/msnchatowned.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..].
Alleen sukkels met een IQ lager dan 100 en voetballers laten hun pik op de cam zien.
Jeps, zoals ik al eerder zei ongeveerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kuch jij gaat ook niet vrijuit kuch
Gewoon aandacht ja, naiviteit, de wil om erkend te worden.. Vind het persoonlijk niet zo'n ramp
Dus het onzeker zijn wegkrijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef master_X het volgende:
Mischien doen ze het om te laten zien hoe mooi ze zijn en willen ze beetje zelfvertrouwen krijgen in hun zelf
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus het onzeker zijn wegkrijgen! Kan ook
!
achja boeiend. en tis inderdaad bijzonder amusant als die meiden hun tieten laten zien. kun je weer ff lachen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:06 schreef DaMook het volgende:
Ik vind het zo slecht dat ze dat zo doen, maar van de andere kant ook wel weer leuk
EDIT: oeps ik had niet gezien dat de laatste reactie in dit topic alweer 2 dagen geleden was![]()
Heb je d'r MSN nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef Jeff89 het volgende:
Hier in de buurt woont zo'n meisje die aan een vriend van me dr tieten liet zien, vervolgens ook aan mij (ik dacht: laat ik het ook eens vragen) en week terug ofzo vroeg die vriend aan me of ik het filmpje had doorgestuurd, aangezien rondging (en nog steeds gaat)..
Ik wist van niks, dus ik heb even rondgevraagd en het filmpje in kwestie gevonden en het is er geen 1 van mij of die maat (was met een telefoon opgenomen, wij haddden een progje) dus ze laat blijkbaar dr tieten zien aan iedereen die het vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |