Dat is liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Dementor het volgende:
Ik vertel ze dan ook dat ik ze ook wel aardig vind als ze hun kleren aanhouden![]()
Jajaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Chanandler het volgende:
Ik werd laatst nog aangesproken op msn, door een 12 jarig meisje (joost mag weten waarom ik die in mijn lijst heb)
quote:
Hier spreekt een ervaringsdeskundige ^^quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
2e poging van dit topic, dus allemaal netjes en ontopic reageren!
Ik doe even mee, want ik denk dat:
1. jonge meiden zich nogal snel laten overhalen door de mensen aan de andere kant van bijvoorbeeld msn.
2. ze aandacht willen die ze ook krijgen en daarom ook steeds verder durven gaan.
3. ze zien dat andere meiden het doen waardoor het 'de normaalste zaak van de wereld' lijkt en het daarom zelf ook maar doen.
quote:
daarom open ik deze ook in PUB. Anders had ik het wel in GC of R&P gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef spanky_menky het volgende:
Zijn er misschien meiden op het FOK! forum die dit zelf wel eens doen? Zo ja, misschien kunnen zij dan dit toelichten, dat lijkt me toch het beste, ze zullen zelf wel weten waarom ze het doen...
De vraag is alleen, durven ze het ook hier op te biechten/vertellen in het forum...maar ja, dit is anoniemer dan een webcamvoor je neus met MSN...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
daarom open ik deze ook in PUB. Anders had ik het wel in GC of R&P gedaan.
ijsmeisquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef spanky_menky het volgende:
Zijn er misschien meiden op het FOK! forum die dit zelf wel eens doen? Zo ja, misschien kunnen zij dan dit toelichten, dat lijkt me toch het beste, ze zullen zelf wel weten waarom ze het doen...
prcs, je kunt je hier gewoon voordoen als iemand anders.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
De vraag is alleen, durven ze het ook hier op te biechten/vertellen in het forum...maar ja, dit is anoniemer dan een webcamvoor je neus met MSN...
er zal heus geen chick gaan vertellen dat ze het eigenlijk best een geil vindt als mensen haar als lekker sletje beschouwen hoor... ookal is het stiekem wel zo .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
De vraag is alleen, durven ze het ook hier op te biechten/vertellen in het forum...maar ja, dit is anoniemer dan een webcamvoor je neus met MSN...
Waarom niet, je maakt gewoon een kloon aan als je niet wilt dat we weten wie je bent op fok!.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
er zal heus geen chick gaan vertellen dat ze het eigenlijk best een geil vindt als mensen haar als lekker sletje beschouwen hoor... ookal is het stiekem wel zo .
Of juist wel, krijgen ze nog meer aandacht, precies wat ze willen, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
er zal heus geen chick gaan vertellen dat ze het eigenlijk best een geil vindt als mensen haar als lekker sletje beschouwen hoor... ookal is het stiekem wel zo .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |