abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29846185
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:27 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nee hoor, TS vraagt in de OP of er hier meer mensen zijn die in die sector werkzaam zijn en wil praten met die mensen, ze vraagt niet om een oordeel.

Ze raakt alleen een beetje in haar wiek geschoten als ze zich opeens wel moet gana verdedigen en dat vind ik ook niet zo raar gezien de manier mensen vaak omgaan met dit soort zaken. Ze zal zich al heel vaak aangevallen hebben gevoeld, zowel bewust als onbewust en dat maakt haar reactie alleen maar feller op een volgende aanval zodat de conclusie dat TS toch niet echt gelukkig met haar werk lijkt m.i. behoorlijk gekleurd is door haar felle manier van het afslaan van die aanvallen. Als iemand maar vaak genoeg verteld wordt dat het een of ander slecht is zal die persoon dat langzaamaan steeds meer gaan geloven.

Ik zeg niet dat dit het hele verhaal is, misschien is ze ook oprecht niet 100% gelukkig met wat ze doet, maar bovenstaande speelt zeker mee en ik blijf het niet erg koosjer vinden om haar op op haar waardigheid aan te spreken.

Ja... iemand die me begrijpt

Ik ben verre van ongelukkig.
En echt 100% gelukkig? Wie is dat wel???
Er zijn nog zoveel wensen. Er zijn dagen dat ik me 100% gelukkig voel, dagen dat ik me rot voel.
Damn.. nu laat ik straks nog merken dat ik labiel ben

Dit was geen noodoproep, maar het viel mij dus op dat er geen topics waren over werken in de erotische sector. En ik dacht dus dat het zou zijn JUIST omdat mensen gaan aanvallen, en dat blijkt ook nu weer.

Ik vind de ontwikkeling in het topic op zich best grappig... ik heb zelf even genoeg gepraat, ik laat het even aan de moraalridders over.
Als er vragen zijn over meer dingen die ik doe etc. etc... kom maar op... van mij mag je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')