SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Patvs op 24-03-2006 01:23:43 ]
beetje raar antwoord, het is geen bagger film dat is echt totale onzin, het is dat dus niet het genre wat jou aanspreekt!quote:[b]Op woensdag 1 maart 2006 18:48
Ik heb em afgekeken en dat vind ik knap van mezelf. Wat een bagger.
idem dito! Heb me de pleuris verveeld vanavond! Dacht ook dat er halverwege echt actie in zou komen, maar nee hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:05 schreef Roi het volgende:
Wat een ongelovelijk saaie kutfilm was dat! Vast allemaal mooi en verantwoord maar jezus, het is zo'n goed verhaal waar je een goede film van kan maken. Maar omdat die vent maar eens in de vijf jaar een film uit brengt doet 'ie het maar zo!
Nadat Collin eerst een uur die Indiaan zit te knuffelen denk je eindelijk dat de film echt begint. Nou de (enige) actiescene dan komt is ook allemaal weer prachtig gefilmd maar erg saai.
Dan is Collin eindelijk weg, begint hetzelfde verhaal weer opnieuw!
Ik ben niet de bioscoop uitgelopen (zoals een aantal wel bij mij) omdat ik dacht dat het nog wel zou komen, nou dus niet!
3/10!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Impry het volgende:
Ik geef ook niets anders dan mijn mening, waarmee het nogmaals duidelijk wordt dat hij niet voor iedereen geschikt is. Zou het namelijk zonde vinden als er nog veel meer mensen een avond aan verspillen terwijl het ze helemaal niet trekt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met andere woorden: mensen die hem niet kunnen waarderen zijn niet intellectueel/filosofisch genoeg? Rot toch op man!! Ik heb al heel wat arthousefilms en filosofisch getinte films gezien in mijn leven en ook een aantal in mijn eigen collectie, maar deze film zuigt gewoon. Klaar!
Ik heb Meeko niet gezienquote:Op zondag 26 maart 2006 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
En Meeko dan, heeft die de film niet kunnen redden met leuke grapjes?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest van je vragen zijn redelijk goed te beantwoorden als je in je achterhoofd houdt dat er in een film gespeeld kan worden met tijd.GNU Terry Pratchett
bij ons ook, en dat was vast niet omdat t zo`n goede film wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:26 schreef Viking84 het volgende:
bij ons werd er idd ook geapplaudiseerd
Ligt denk ik ook een beetje aan het soort personen waarmee je omgaat. Sommige groepen zullen dit geweldig vinderen en andere weer niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef manou het volgende:
gek toch, om mij heen hoor ik alleen maar positieve verhalen...
idd dat heeft er zekers te weten mee te maken...maar goed ik vind het een topfilm en ben ook erg blij dat het goedmet de film gaat hij staat nu op nr 3 van best bezochte films in nl dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook een beetje aan het soort personen waarmee je omgaat. Sommige groepen zullen dit geweldig vinderen en andere weer niet.
nee, bij ons ook niet, want één iemand begon te klappen en toen barstte een ander in lachen uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
bij ons ook, en dat was vast niet omdat t zo`n goede film was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |