moet je wel naar utrecht komen, das zeker geen optie?quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
uhm....
mijn moeder (of zijn er nog andere vrijwilligers) masseert me zo nog even en hopen dat het dan vannacht wat beter gaat... zo'n nacht als de afgelopen wil ik liever niet meer
dat zou wel eens lastig kunnen worden, gezien mijn moeder echt niet meer wil dat ik de deur uitgaquote:op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
moet je wel naar utrecht komen, das zeker geen optie?
quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
uhm....
mijn moeder (of zijn er nog andere vrijwilligers) masseert me zo nog even en hopen dat het dan vannacht wat beter gaat... zo'n nacht als de afgelopen wil ik liever niet meer
lijkt me ook heel onverstandig eerlijk gezegd.quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef melismay het volgende:
[..]
dat zou wel eens lastig kunnen worden, gezien mijn moeder echt niet meer wil dat ik de deur uitga
wat dan schat? zo goed ken ik je nog nietquote:
quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef nixxx het volgende:
* nixxx heel lief, voorzichtig en zacht terug doet
ja, en ik heb dr vandaag ook zien poste dat ze even naar de dokter geweest is gelukkig....quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
rustig maar, ze heeft de hele nacht wakker gelegen door de koppijn.![]()
dat kon toch helemaal niet!quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, en ik heb dr vandaag ook zien poste dat ze even naar de dokter geweest is gelukkig....
ow nee, dat heb ik helemaal niet gezien
dat bedoel ik maar! ik denk met jullie mee!quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef nixxx het volgende:
wel lekker sereen.. tenzij je in de eerste hulp af wilt spreken
mijn moeder wil je vast wel van het station halen hier hoorquote:op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef twisted_fok het volgende:
bezoekuur, leuk. kom je wel naar het ziekenhuis in utrecht dan, anders weet ik niet hoe ik er moet komen.![]()
* twisted_fok gaat d'r haar even uitspoelen.
[zwartgalligmodus] een mortuarium is ook heel sereen[/zwartgalligmodus]quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
dat bedoel ik maar! ik denk met jullie mee!![]()
ik ga niet dood hoor! tssssquote:op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
[zwartgalligmodus] een mortuarium is ook heel sereen[/zwartgalligmodus]
ik weet het, dat was helemaal niet lief...
* twisted_fok aai over de bol geeft!quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
[zwartgalligmodus] een mortuarium is ook heel sereen[/zwartgalligmodus]
ik weet het, dat was helemaal niet lief...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |