50 cent?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch wel een stuk beter dan die cent
I like 50 cent he reminds me of spongebob and tony yayo is blues clues and loyd banks is dora the explorer theyre my friends PSYCHquote:
Me neither.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sommige
Ik heb ze niet meer gesproken sindsdien
Maar dat is echt werk in een restaurant wat normale mensen niet kunnen betalen.quote:
snol.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:12 schreef Boeman het volgende:
wat rijmt er op bloemkool?
Het enigste wat ik zelf in je ondertitel las was 50 cent.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
[..]
I like 50 cent he reminds me of spongebob and tony yayo is blues clues and loyd banks is dora the explorer theyre my friends PSYCH
oquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dat is echt werk in een restaurant wat normale mensen niet kunnen betalen.
Allemaal dik koppen zitten daar.
IS EEN GRAPJJEEEEquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het enigste wat ik zelf in je ondertitel las was 50 cent.
Dat bier weet je toch.
Ik snap even niks van die zin
sorry maar ik ben geen rapper.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:12 schreef Boeman het volgende:
wat rijmt er op bloemkool?
hee dat rijmt niet!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
sorry maar ik ben geen rapper.
achja.quote:
ik zit in de maffia. geld zatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
achja.
Van dat geld wat ik verdien kan ik mooi bier halen en tattoeage's zetten mij hoor je niet klagen
ja jammerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:15 schreef Jett het volgende:
ik zeg toch SNOL
ik word echt vervelend
uitkijken allemaal !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:15 schreef Jett het volgende:
ik zeg toch SNOL
ik word echt vervelend
geilquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga eens even mij haren doen want ik ga zo naar de stad.
Mijn baard laat ik mooi staan
zo terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |