Ze hopen denk ik op een dikke hit. Rustige nummers doen het erg goed in de hitlijsten de laatste tijd (denk aan The Streets bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Eerder The Fallen of This Boy. Ik vind Walk Away op zich een leuk nummer maar ze hebben veel betere nummers. Zonde..
Ja, ik hoop toch wel dat het iets langer duurt hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:56 schreef lienelien het volgende:
22u30 al afgelopen ja? Maar dat is dus een kleine 2u inc voorprogramma...das nog best kort! en hoe laat kan je ook al weer naar binnen?
Nope, niet echt, hooguit 22:45 mischien met een beetje uitlopen..quote:Op woensdag 7 december 2005 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk ook wel dat het langer duurt. Zo'n dingen lopen altijd uit.
Toegift van 4 nummers? Best langquote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Set list for the 30.11.05 show at Alexandra Palace, London | U.K
--------------------------------------------------------------------------
<setlist>
Dus moet goed komen![]()
![]()
ff op sziget was beter dan llquote:Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef lienelien het volgende:
Als ie half zo goed is als die op Lowlands 2005 dan ben ik ook helemaal blij
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Daarom verheug ik me op morgen.
Gewoon naar voren sprinten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Veel plezier morgen
Is het ook goed te doen als je zondag achterin staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |