abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32502295
ohhjah, vorig jaar, maar ik heb het dit jaar, paar maandjes geleden dus. In de Alpha
kweet niet hoe het vorig jaar was hoor
  woensdag 23 november 2005 @ 11:04:03 #152
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32502376
Dit jaar was ik nét te laat voor FF... en voor the Prodigy... bah bah, ik had gewoon het op één na hoogste bandje, dus had gewoon backstage gekund

En als ik eerder was geweest had ik ze nog gewoon kunnen horen jammen met Kaiser Chiefs (Ze gingen backstage (je heb daar een terrasje zeg maar) een stuk voor hun optreden, opeens gewoon vrolijk samen jammen )
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_32508812
je hebt wát en je deed wát????!!!
wat een zonde!
  woensdag 23 november 2005 @ 15:24:52 #154
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32509048
Euh... ja, je weet wel. Je heb naast het gele bezoekersbandjes nog verschillende bandjes waarmee je verschillende dingen kunt doen

Groen was bijvoorbeeld een pers-bandje, kun je backstage enzo. Nou ja, je had er een stuk of 10. En ik had dan een licht blauwe, de een na hoogste. Daarmee mocht ik slapen in het medewerkers-dorp (gratis bed + douches) en gratis heerlijk eten. En daarmee mocht ik backstage overal komen. Met een zwart bandje mag je dan nét iets meer, namelijk OP het podium komen!

Zit nog een gebied achter waar gewone bezoekers niet mogen komen, en daar kwam FF even kaiser chiefs tegen, begonnen een praatje te maken en even later stonden ze samen liedjes te maken... en mijn collega's stonden er gewoon bij!!! Ik had daar ook kunnen zijn dus, maar het OV liet me een beetje in de steek
pi_32509163
ahh, wat gaaf! jammer joh... najah, misschien kan ik het goed maken door een simpel zwart FF bandje
  woensdag 23 november 2005 @ 15:35:12 #156
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32509316
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef lienelien het volgende:
ahh, wat gaaf! jammer joh... najah, misschien kan ik het goed maken door een simpel zwart FF bandje
pi_32512312
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Euh... ja, je weet wel. Je heb naast het gele bezoekersbandjes nog verschillende bandjes waarmee je verschillende dingen kunt doen

Groen was bijvoorbeeld een pers-bandje, kun je backstage enzo. Nou ja, je had er een stuk of 10. En ik had dan een licht blauwe, de een na hoogste. Daarmee mocht ik slapen in het medewerkers-dorp (gratis bed + douches) en gratis heerlijk eten. En daarmee mocht ik backstage overal komen. Met een zwart bandje mag je dan nét iets meer, namelijk OP het podium komen!

Zit nog een gebied achter waar gewone bezoekers niet mogen komen, en daar kwam FF even kaiser chiefs tegen, begonnen een praatje te maken en even later stonden ze samen liedjes te maken... en mijn collega's stonden er gewoon bij!!! Ik had daar ook kunnen zijn dus, maar het OV liet me een beetje in de steek
Hoe kom je aan die bandjes dan
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_32531147
werken op LL ofzo, zodat je lekker glazen aan het vullen bent ipv naar mooie muziekjes luisteren en naar Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand kijken

(pssst, het begint hier op een slowchat te lijken)
pi_32533136
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Het geluid in HMH zal wel stukken beter zijn dunkt mij
Geluid in hmh is top . Indoor heeft toch voordele . Al is het geluid op LL en werchter toch ook altijd goed. Alleen soms te hard...Bij FF op werchter afgelope keer kwamen ze boven de marquee uit (marquee=2e podium for those who have never been there )
Assumption is the mother of all fuckups
  donderdag 24 november 2005 @ 12:30:30 #160
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32533791
Ik kom aan die bandjes omdat ik daar werkte als evenementen supporter Je kan van tevoren zelf aangeven welke dagen je wilt werken, en voor de rest ben je vrij om te doen wat je wilt! Deze keer heb ik zaterdag en zondag gewerkt, volgend jaar alleen vrijdag ofzo, dan kan ik de rest gewoon nog met mijn bandje feesten Ik heb jullie misschien wel gezien. Ik stond mensen te foulieren en tassen te controlleren bij het hoofdingang

En er wordt wel gezegd dat de HMH van heel Europa toch wel een van de topplaatsen is om op te treden vanwege het geluid
pi_32543703
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En er wordt wel gezegd dat de HMH van heel Europa toch wel een van de topplaatsen is om op te treden vanwege het geluid
Dan is er toch nog 1 voordeel om in nld te wonen qua muziek
Assumption is the mother of all fuckups
pi_32562075
Had opzich best graag The Editors als voorprogramma gehad, leuke muziek(munich echt is lekker nummer). The Rakes ken ik helemaal niet eigenlijk, ga maar even wat downloaden..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:55:50 #163
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32562255
Ik kon The Editors eigenlijk bijna niet voordat ik naar FF ging

Maar idd, toen Munich kwam (heb het later even opgezocht, en het was Munich) ging ik echt uit mijn dak! Heerlijk! Je heb écht wat gemist!
pi_32562699
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:55 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik kon The Editors eigenlijk bijna niet voordat ik naar FF ging

Maar idd, toen Munich kwam (heb het later even opgezocht, en het was Munich) ging ik echt uit mijn dak! Heerlijk! Je heb écht wat gemist!
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:44:46 #165
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32563585
Sorry... zal niet nog meer zout in je wonden wrijven
pi_32566261
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Sorry... zal niet nog meer zout in je wonden wrijven

Wie weet leuke nummers van The rakes?
pi_32573395
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Wie weet leuke nummers van The rakes?
The Guilt
Terror!
22 Grand Job
Open Book

Ze hebben maar één album, dus hun repertoire is snel te kennen voor 11 december

En ik ben blij dat The Rakes komen ipv Editors. Editors heb ik twee keer al gezien, en begin volgend jaar komen ze weer naar NL voor een paar optredens. Rakes nog niet gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 25-11-2005 20:18:23 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_32586325
Retreat vind ik leuk van ze, grand job niet zo helaas.
  Moderator zondag 27 november 2005 @ 16:08:11 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32620284
Ik ga ook naar het concert Heb ze gezien op Lowlands en vorige week de nieuwe cd gekocht. Ik vind de cd helemaal super, vooral the Fallen, Do you want to en This Boy. Heb er echt zin in Ben benieuwd naar the Rakes, volgens mijn beste vriendin uit Engeland zijn ze helemaal geweldig.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 28 november 2005 @ 10:28:03 #170
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32639438
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook naar het concert Heb ze gezien op Lowlands en vorige week de nieuwe cd gekocht. Ik vind de cd helemaal super, vooral the Fallen, Do you want to en This Boy. Heb er echt zin in Ben benieuwd naar the Rakes, volgens mijn beste vriendin uit Engeland zijn ze helemaal geweldig.
This Boy is serieus he-le-maal te gek Zoals ik al eerder zei ging de zaal helemaal los Maar dat was met best veel nummers zo! Allemaal eigenlijk

Ik heb van het weeked even de bovengenoemde nummers van The Rakes geluisterd, en vind het toch stukken minder dan The Editors
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 15:24:22 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32646417
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

This Boy is serieus he-le-maal te gek Zoals ik al eerder zei ging de zaal helemaal los Maar dat was met best veel nummers zo! Allemaal eigenlijk

Ik heb van het weeked even de bovengenoemde nummers van The Rakes geluisterd, en vind het toch stukken minder dan The Editors
Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uit Is het trouwens al bekend wat hun nieuwste singel gaat worden?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 28 november 2005 @ 15:33:51 #172
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32646686
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uit Is het trouwens al bekend wat hun nieuwste singel gaat worden?
Geen flauw idee

Bij This Boy zie ik altijd gelijk een zaal vol mensen die stil staan en opeens staan te springen voor hun leven Wordt er altijd een beetje warm van

Op de FP kun je nu trouwens meedoen aan een prijsvraag van FF. De prijs is een dubbel DVD ofzo
pi_32649017
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

'Walk away' is de single na 'Do you want to', clip al paar keer gezien op mtv..
pi_32660583
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

'Walk away' is de single na 'Do you want to', clip al paar keer gezien op mtv..
Idd, leuke clip ook, maar ik zou 'Walk Away' niet als single gekozen hebben..
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 08:32:19 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32663759
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Idd, leuke clip ook, maar ik zou 'Walk Away' niet als single gekozen hebben..
Nee ik ook niet. Eerder The Fallen of This Boy. Ik vind Walk Away op zich een leuk nummer maar ze hebben veel betere nummers. Zonde..
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:40:31 #176
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32664579
Ja, maar misschien dat ze voor het grotere publiek ook willen laten zien dat ze meer kunnen dan Take me Out en Matinee

Hierna komt This Boy, hoop ik
pi_32670049
What You Meant is ook wel single-waardig vind ik
pi_32803757
nog maar één weekje!
pi_32804299
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef lienelien het volgende:
nog maar één weekje!
Ik heb er zin in

Vrijdagavond veel live optredens van ze gekeken(lowlands e.d.), geweldig
pi_32809017
ik ben even alle clips (voor zover te vinden) aant kijken
en ik hebber zin iiiiiiiiin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')