quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef lienelien het volgende:
ahh, wat gaaf! jammer joh... najah, misschien kan ik het goed maken door een simpel zwart FF bandje
Hoe kom je aan die bandjes danquote:Op woensdag 23 november 2005 15:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Euh... ja, je weet wel. Je heb naast het gele bezoekersbandjes nog verschillende bandjes waarmee je verschillende dingen kunt doen
Groen was bijvoorbeeld een pers-bandje, kun je backstage enzo. Nou ja, je had er een stuk of 10. En ik had dan een licht blauwe, de een na hoogste. Daarmee mocht ik slapen in het medewerkers-dorp (gratis bed + douches) en gratis heerlijk eten. En daarmee mocht ik backstage overal komen. Met een zwart bandje mag je dan nét iets meer, namelijk OP het podium komen!
Zit nog een gebied achter waar gewone bezoekers niet mogen komen, en daar kwam FF even kaiser chiefs tegen, begonnen een praatje te maken en even later stonden ze samen liedjes te maken... en mijn collega's stonden er gewoon bij!!! Ik had daar ook kunnen zijn dus, maar het OV liet me een beetje in de steek
Geluid in hmh is topquote:Op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Het geluid in HMH zal wel stukken beter zijn dunkt mij
Dan is er toch nog 1 voordeel om in nld te wonen qua muziekquote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En er wordt wel gezegd dat de HMH van heel Europa toch wel een van de topplaatsen is om op te treden vanwege het geluid
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:55 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik kon The Editors eigenlijk bijna niet voordat ik naar FF ging
Maar idd, toen Munich kwam (heb het later even opgezocht, en het was Munich) ging ik echt uit mijn dak! Heerlijk! Je heb écht wat gemist!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Sorry... zal niet nog meer zout in je wonden wrijven![]()
The Guiltquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
Wie weet leuke nummers van The rakes?
This Boy is serieus he-le-maal te gekquote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook naar het concertHeb ze gezien op Lowlands en vorige week de nieuwe cd gekocht. Ik vind de cd helemaal super, vooral the Fallen, Do you want to en This Boy. Heb er echt zin in
Ben benieuwd naar the Rakes, volgens mijn beste vriendin uit Engeland zijn ze helemaal geweldig.
Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uitquote:Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
This Boy is serieus he-le-maal te gekZoals ik al eerder zei ging de zaal helemaal los
Maar dat was met best veel nummers zo! Allemaal eigenlijk
Ik heb van het weeked even de bovengenoemde nummers van The Rakes geluisterd, en vind het toch stukken minder dan The Editors
Geen flauw ideequote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uitIs het trouwens al bekend wat hun nieuwste singel gaat worden?
'Walk away' is de single na 'Do you want to', clip al paar keer gezien op mtv..quote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal wild van This Boy, wat een geweldig nummer is dat! Steeds als ik de cd luister kom ik meerdere keren bij This Boy uitIs het trouwens al bekend wat hun nieuwste singel gaat worden?
Idd, leuke clip ook, maar ik zou 'Walk Away' niet als single gekozen hebben..quote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
'Walk away' is de single na 'Do you want to', clip al paar keer gezien op mtv..
Nee ik ook niet. Eerder The Fallen of This Boy. Ik vind Walk Away op zich een leuk nummer maar ze hebben veel betere nummers. Zonde..quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Idd, leuke clip ook, maar ik zou 'Walk Away' niet als single gekozen hebben..
Ik heb er zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |