Toegift van 4 nummers? Best langquote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Set list for the 30.11.05 show at Alexandra Palace, London | U.K
--------------------------------------------------------------------------
<setlist>
Dus moet goed komen![]()
![]()
ff op sziget was beter dan llquote:Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef lienelien het volgende:
Als ie half zo goed is als die op Lowlands 2005 dan ben ik ook helemaal blij
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Daarom verheug ik me op morgen.
Gewoon naar voren sprinten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Veel plezier morgen
Is het ook goed te doen als je zondag achterin staat?
quote:Op zondag 11 december 2005 14:23 schreef MoChe het volgende:
en en en en? hoe was het????? ik kon niet mee :/
quote:Straks maar erheen !
Ben nog moe/schoor van gister en nog pijn in me nek maar ok
quote:Vandaaaaaaaaaaaaaag is het al
Zin ân!
Vest is te heet?quote:Op zondag 11 december 2005 15:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Reken maar dat het warm wordt als je gaat springen..
Hey, Tom, veel plezier! Ik had graag nog willen gaan, maar m'n portemonnee werkte niet echt mee. Doe trouwens de groetjes aan de medesardientjes bij de garderobequote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb er zin in!.
Heb m'n Franz shirt al aan..
heb al de hele dag naar Franz geluisterd..
Franz, here we come!.
Ik zal aan je denken bij Matinee. Of een ander nummer, dat mag jij bepalen.quote:Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, Tom, veel plezier! Ik had graag nog willen gaan, maar m'n portemonnee werkte niet echt mee. Doe trouwens de groetjes aan de medesardientjes bij de garderobe.
Doe maar tijdens Matinee. Dat blijft toch wel m'n favorietquote:Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken bij Matinee. Of een ander nummer, dat mag jij bepalen..
Jep 't was zeker goed, waar stonden jullie eigenlijk ongeveer? Ik beetje rechts van het midden op ca. 1/4 van de zaal (dus redelijk dichtbij).quote:Op zondag 11 december 2005 23:45 schreef Proper_fucked het volgende:
Zal morgen ff kijken of m'n filmpjes wat geworden zijn en of ik ze kan uploaden.
Meer een outsiders joke dusquote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef MaJo het volgende:
. Éen van de drummers had inderdaad zo'n Romeins ding op zijn kop, wat volgens mij een verwijzing is naar de tekst "you're still my Ceasar", soort insiders joke dus![]()
Je moet wel de teksten een beetje kennen wil je het begrijpenquote:
Dit speelde ze bij ons ook wel allemaal heh?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Set list for the 30.11.05 show at Alexandra Palace, London | U.K
--------------------------------------------------------------------------
This Boy
Come On Home
Do You Want To
Auf Achse
I'm Your Villain
The Dark Of The Matinee
The Fallen
Walk Away
Eleanor Put Your Boots On
Take Me Out