Eerst Editors als vooroptreden... ruim een half uurtjequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef lienelien het volgende:
haha, ja maar dat hou je tochbij welk liedje dan ook
![]()
hoe lang duurde 't concert?
Editors als voorprogramma?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:28 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Eerst Editors als vooroptreden... ruim een half uurtje
Franz Ferdinand speelde daarna nog wel ruim anderhalf uur ofzo... ik heb het echt niet bijgehoudenKan langer zijn geweest... maar ook korter
Editors waren onbekend voor velen, dat was duidelijk. Maar vond ze erg goed, zeker als je de nummers al kent.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ja... maar dit was dus in Leuven he (België)
En ik weet ook niet of the Editors ook in de HMH als vooroptreden zullen komenMet een beetje geluk wel! Ze waren iig wel chill
Al was FF echt 10x beter
Ik kan wel ff voor je kijken, maar beloof niets.. als er bijvoorbeeld dik lange rij bij die merchandise staat, ga ik er niet bij staan(tenzij ze iets heel vets hebben dat ik ook moet hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ja, zo'n 3 cm brede band. En als je er dan mee op je pols tikt, krult dat ding zich er omheen. Was vroeger toen ik op de basisschool zat wel een beetje inAch ja, zo'n ding kost een euro ofzo
Aha, jij gaat ook zo'n bandje halen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef lienelien het volgende:
oeh, how 90ties
nou, vandaag nog 4 weekjes heh
haha, nah, kweet niet, ik dacht alleen even terug aan de tijd dat ik 'n jaar of 7 was, toen had iedereen die bandjes, alleen dan niet met Franz Ferdinand eropquote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Aha, jij gaat ook zo'n bandje halen?
Ja, die hadden ze volgens mij welquote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef lienelien het volgende:
rudeboy, heb jij bij de merchandise soms ook een lichtblauw shirtje gezien met donkerblauwe streepjes en donderblauwe tekst Franz Ferdinand (duh) gezien? want die williiik! die is uitermate gaaf, maar alleen op een of andere vage Engelse site te bestellen...
Ja, dat shirt was erquote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef lienelien het volgende:
rudeboy, heb jij bij de merchandise soms ook een lichtblauw shirtje gezien met donkerblauwe streepjes en donderblauwe tekst Franz Ferdinand (duh) gezien? want die williiik! die is uitermate gaaf, maar alleen op een of andere vage Engelse site te bestellen...
Ze zijn er ook in mini-mini maatjesquote:Op woensdag 16 november 2005 14:33 schreef lienelien het volgende:
jippieeeeeeeeeeeeeej![]()
ook in girlie, of alleen in van die gigantische herenmaten? ik wil gewoon een petite shirtje![]()
oeh-oeh-oeh
mijn hele dag weer goed!
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef lienelien het volgende:
mooi,nee gewoon een s'je hoorals ik toch zown shirtjega halen kan ik wel voor dezeen gene van die bandjes meenemen en opsturen?
Dat was ikquote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef lienelien het volgende:
jewel hoorje/iemand had het over verschillende kleuren, dus noem welke wil je?
ik vréés tussen een ¤'tje 20 á 30...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat kosten die shirts eigenlijk? Vrij prijzig zeker?
Ik ben nog goed van vertrouwenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef lienelien het volgende:
haha, ja oké, ik had even ging zin om te scrollenwat liefvan je dat je me vertrouwd
komt helemaal goed, 1tjeof meer?ofvertrouw je dat ook aan me toe
Lekker belangrijk! Koop maar gewoonquote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
hmm, dis dus zown bandje,maar op de site voor ¤4,47..das dus niet slechts één euro![]()
Ik durf nu al te wedden dat Lienelien echt een geweldige avond tegemoet gaatquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:21 schreef FrozenSolid het volgende:
Laat na 11 dec ff weten hoe het was, ben toch benieuwd![]()
Het geluid in HMH zal wel stukken beter zijn dunkt mijquote:Op woensdag 23 november 2005 10:23 schreef lienelien het volgende:
och..Kweet niet of het LL gaat overtreffen, dat was namelijk op zown 10 meter afstand van Alexander![]()
Maar gaat vast helemaal goedkomen![]()
Ik neem mijn woorden terug, daar had ik nog niet aan gedacht :-Pquote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef lienelien het volgende:
maar int echt wast best oké hoor, het was nog 'smiddags, dus ik was nog aardig goed in staat om er een inschatting van te maken. Maar naar voren lopen? niet stuiteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |