damn, hoopte op The Rakes en Editors....quote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
The Rakes staat in het voorprogramma(staat op mojo.nl), kent iemand dit?
Net geluisterd op hun site, zijn wel okquote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
The Rakes zijn redelijk....niks meer...
ik heb de nieuwe cd al gehoord,staan wel enkele goede nummers opquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nieuwe nummers van Franz Ferdinand![]()
Ik vind em nog beter klinken dan de oude, veel vollerquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe cd al gehoord,staan wel enkele goede nummers op
nee is uitgelekt op internet dus even goed zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef thettes het volgende:
Ligt ie al in de winkel dan? Op de grote torrentsites (Die waar ik dan toegang heb) staat hij nml nog niet
En kopen heb ik niet heel veel zin in, want de eerste single vind ik toch een stukje minder dan bijv Take me Out of Matinee.
Dan heb je slechte sites want bij mij staat ie op minstens 2 torrentsites al een paar dagenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef thettes het volgende:
Ligt ie al in de winkel dan? Op de grote torrentsites (Die waar ik dan toegang heb) staat hij nml nog niet
En kopen heb ik niet heel veel zin in, want de eerste single vind ik toch een stukje minder dan bijv Take me Out of Matinee.
Geef hem nog maar wat luisterbeurten anders. Ik vind hem zelf wel erg goed. maar das voor iedereen anders hehquote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef lienelien het volgende:
kvin de nieuwe cd ook een beetje tegenvallen.. 2 beatles-a-like liedjes, en verder vind ik alleen 'Do you want to" écht leuk....
ook?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:25 schreef lienelien het volgende:
kvin de nieuwe cd ook een beetje tegenvallen.. 2 beatles-a-like liedjes, en verder vind ik alleen 'Do you want to" écht leuk....
Tetters, en mensen irlquote:
Er mag wel over gepraat worden, maar geen links etc naar waar je het kan halenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mag hier wel gezegd worden dat je een nog-niet-uigebrachte cd al hebt enzo? Bij het 'wat luister ik nu'-topic werden mijn reacties over de nieuwe van Franz Ferdinand en Sigur Ros verwijderd...
Naja, draai 'YCHISMB.. with FF' helemaal grijs. Vind het een geweldig album. Was nog absoluut geen FF-fan, nu toch wel een beetje geworden..
Niet in nederland zeker?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik geloof dat het album de 3e in de winkels ligt.
En ik ga over minder dan 4 weken al naar hun optreden
Brabandhal in Leuven, Belgiëquote:Op donderdag 29 september 2005 19:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Niet in nederland zeker?![]()
Oh nou, da's makkelijk. Hoef ik niet meer te twijfelen of ik nou ga of nietquote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het concert is uitverkocht, Album komt volgende week geloof ik uit. Maar kaarten zijn er helaas niet meer
Ik heb gewoon voor ¤ 35,- een FF longsleeve aangeschaft en daarin helemaal uit mijn dak gegaan! Ze hadden ook wel coole polsbandjes voor een euro ofzo... maar ik ben vergeten te kopenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:59 schreef thettes het volgende:
Kaartje is te koop voor E120???
Nee hoor, ik heb er zin in en is niet te koop. Draagt nog iemand een Fok! shirt net als bij U2 gedaan is? (Ik ben overigens niet van plan om Fok! op m'n kleding te graveren
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |