Nee man, you could have it so much better was vetquote:Op maandag 12 december 2005 15:44 schreef EricBoucher het volgende:
Allemaal...alleen You're the reason i'm leaving was vervangen doorYou could have it so much better...had wel op de eerste gehoopt, maar goed. Niets kon de pret meer drukken...
haha was jij die met die hanenkam? want dat viel nogal op jaquote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef IrfieJ het volgende:
ik was echt de enige donkere op heel het concert volgens mij![]()
en idd die mega vage aggressieve mensen die denken dat een pit bedoeld is om iederene om je heen op zen bek te slaan sporen echt niet ..
dat springen met zijn allen is wel magisch...
Hahaha, ik was ook zo'n beetje de enige donkere in de zaal in Leuvenquote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef IrfieJ het volgende:
ik was echt de enige donkere op heel het concert volgens mij![]()
en idd die mega vage aggressieve mensen die denken dat een pit bedoeld is om iederene om je heen op zen bek te slaan sporen echt niet ..
dat springen met zijn allen is wel magisch...
quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik was helemaal in het zwart met lang haar, Metallica - Ride The Lightning shirt en broek met kettingen eraan, viel ook best op volgens mij
http://www.muziekagenda.nl/forum/attachment.php?attachmentid=1&d=1116056889quote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
voorbeeld van dat shirt toevallig dark?
quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef obs het volgende:
Wat een paupershirt, steek is in de fik plz
O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is hier wel wat lichter dan normaal, maar goed flits en camera enzo..
Whehehequote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef obs het volgende:
[..]
O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.
Wat zei Alex van je shirt? Nu nokke met je aandachttrekkerij KTHNXBYE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |