bron: http://www.ign.comquote:August 16, 2005 - Nintendo announced this morning that its anticipated new adventure game, The Legend of Zelda: Twilight Princess, has been delayed. The title, formerly scheduled to debut this November around the world, has since been postponed to 2006 so that the developer can continue to make the game better.
Ben ook echte fan.... alleen wist ik niet dat het toen al bekend was....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:55 schreef Lexie het volgende:
Sinds januari? Echte fans wachten al sinds mei vorig jaar.
Najaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik had al mn koude winterdagen ingepland voor lekker te gamen met Twilight Princess....quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:56 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Ben ook echte fan.... alleen wist ik niet dat het toen al bekend was....
enne.. ik zal es vaker voor jou een kerst avater maken![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:34 schreef Lexie het volgende:
[..]![]()
. Iemand met een steengoed geheugen
.
Okej, maar ik hoop dat ze ook kunnen aangeven wat ze nu precies 'verbeterd' hebben. De game ziet er al erg goed uit. Ik weet dat ze ook nieuwe levels erbij willen stouwen.. maar op een of andere manier vind ik dat 5 maanden toch wel erg lang is....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:30 schreef Young_David het volgende:
Ach, weer wat geld vrij voor Age of Empires 3. Het spel komt er wel, en dan nóg beter dan het al was
OoT, dat was pas lang wachten, volgens mij is die game ongeveer twee jaar later uitgekomen dan de eerste planning. En kijk wat er van geworden isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Okej, maar ik hoop dat ze ook kunnen aangeven wat ze nu precies 'verbeterd' hebben. De game ziet er al erg goed uit. Ik weet dat ze ook nieuwe levels erbij willen stouwen.. maar op een of andere manier vind ik dat 5 maanden toch wel erg lang is....![]()
Ze hebben het vissen naar Triforce parts eruit gehaald en in plaats daarvan een aantal dungeons erin gegooidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef Trance-Force het volgende:
Okej, maar ik hoop dat ze ook kunnen aangeven wat ze nu precies 'verbeterd' hebben. De game ziet er al erg goed uit. Ik weet dat ze ook nieuwe levels erbij willen stouwen.. maar op een of andere manier vind ik dat 5 maanden toch wel erg lang is....![]()
das allesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:58 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ze hebben het vissen naar Triforce parts eruit gehaald en in plaats daarvan een aantal dungeons erin gegooid
Dat is waar.. maar ze gaan er nu toch zeker geen traditie van maken...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
OoT, dat was pas lang wachten, volgens mij is die game ongeveer twee jaar later uitgekomen dan de eerste planning. En kijk wat er van geworden is.
hetzelfde als bij WindWaker?! sick!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:58 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ze hebben het vissen naar Triforce parts eruit gehaald en in plaats daarvan een aantal dungeons erin gegooid
quote:
Hoe ontstaan internetgeruchten? Door grapjes die serieus genomen wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hetzelfde als bij WindWaker?! sick!
maar goed dat het nu verdwenen is. extra dungeons is goed nieuws [afbeelding].
staat gelijk aan meer speeltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |