Goed nieuws DOMO!! Nog wat langer `pointfarmen` met de blackhawk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weekend !!!!!!!!! Tot en met Woensdag![]()
![]()
Vanavond gelijk weer ff spelen uiteraard...
wat 'slechter' nieuws:
Electronic Arts heeft vanochtend bekend gemaakt dat het verschijnen van de 1.03 patch voor Battlefield 2 wordt uitgesteld naar september. De patch zou eigenlijk eind augustus moeten verschijnen. De reden voor het uitstel is simpelweg het niet kunnen halen van de deadline. Het hele bericht lees je hier:
In this space about a month ago, EA and DICE listed many of the feature tweaks and updates that are pending for the 1.03 Update. In order to address the key issues as quickly as possible, we set an aggressive release date for the end of August. Unfortunately, as we approach the end of this month, it has become apparent that we will not meet this goal, and we wanted to keep you abreast of our progress. We are committed to making the 1.03 Update as comprehensive as possible, so while it is important to us to keep the release date, it is more important that we take the time to do this right. We will avoid committing to another date, but know that our goal is to get 1.03 out as quickly as possible in September, and we are very close to that goal. Keep fighting soldiers, the 1.03 Update is coming!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja, ik kom ook dadelijk. Hopen dat veel BoF!fers komen zodat we goed kunnen samen spelen. En dat via TS ofcourse ...![]()
pffff, ik was er gisteren toch ook nog even. Ik begin meestal pas met BF2 als de rest net gaat stoppen :\quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
maar t zullen jij,Jedi,johan,misterfox,fliepke en ik zijn denk ik zo... derest laat zich al dagen niet zien![]()
Euh en ik danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
maar t zullen jij,Jedi,johan,misterfox,fliepke en ik zijn denk ik zo... derest laat zich al dagen niet zien![]()
en I-spy24
Ik was er gister nog even met BMH en Domo, was leuk, lekker aan t teamworken. Vanavond ben ik er iig ook weer bij, verder niets gepland vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
Alstie vol is dan kan je nieuwe artillery gooien. Als de balk niet meer vol loopt is je artillery stuk. Dan kan je er een engineer heen sturen (wat vaak een eeuwigheid duurt), je kan het zelf gaan repareren of je kan er supplies op gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe werkt precies die artillerie, ik kan het ergens op de kaart plaatsen dan gaat die balk lopen, maar als hij vol is wat dan??
Je kan het zien op de commander map, dat kan je rejecten of accepten. Verder is het gewoon gokken.quote:En hoe zie je dat iemand voorraad nodig heb
Er komt een klein vliegtuigje in de lucht wat een klein gebied scant waardoor je dus op een kleine plek op de map continue ziet waar de vijand zit. Vooral erg handig als je team een vlag aan het veroveren is of teruggedrongen wordt.quote:en wat is RPV (ofzo)????
Rechtermuisknop -> Spotted. Je kan ook over TS roepen. Leuke is dat je zo ver in kan zoomen dat je de mannetjes kan zien lopen.quote:Verder moet je (als ik het goed begrijp) de vijanden (rode stippen) onthouden nadat je hebt gescant zodat andere mensen op de radar zien waar ze zitten???
en vervolgens een error voor bad login en pass krijgenquote:Teamspeak?
Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
Teamspeak is hier te downloaden!
Sorry! werk en vriendin eisen veel aandacht van mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
:
derest laat zich al dagen niet zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |