abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29787694
Is er een oplossing voor die "your connection to the server has been lost" bug.
Ik kan meestal maar een paar minuten spelen voor ik dit krijg. Heb alles al geprobeerd wat ik op het net heb kunnen vinden. Ben iig niet de enige met dit probleem...
-
pi_29788092
Weekend !!!!!!!!! Tot en met Woensdag
Vanavond gelijk weer ff spelen uiteraard...

wat 'slechter' nieuws:

Electronic Arts heeft vanochtend bekend gemaakt dat het verschijnen van de 1.03 patch voor Battlefield 2 wordt uitgesteld naar september. De patch zou eigenlijk eind augustus moeten verschijnen. De reden voor het uitstel is simpelweg het niet kunnen halen van de deadline. Het hele bericht lees je hier:

In this space about a month ago, EA and DICE listed many of the feature tweaks and updates that are pending for the 1.03 Update. In order to address the key issues as quickly as possible, we set an aggressive release date for the end of August. Unfortunately, as we approach the end of this month, it has become apparent that we will not meet this goal, and we wanted to keep you abreast of our progress. We are committed to making the 1.03 Update as comprehensive as possible, so while it is important to us to keep the release date, it is more important that we take the time to do this right. We will avoid committing to another date, but know that our goal is to get 1.03 out as quickly as possible in September, and we are very close to that goal. Keep fighting soldiers, the 1.03 Update is coming!
BF2: Diamond3d
pi_29788473
Tering anders ging het even klote net en ook nog een klote team waar ik in zat.

Vanavond beter I hope.
pi_29788546
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weekend !!!!!!!!! Tot en met Woensdag
Vanavond gelijk weer ff spelen uiteraard...

wat 'slechter' nieuws:

Electronic Arts heeft vanochtend bekend gemaakt dat het verschijnen van de 1.03 patch voor Battlefield 2 wordt uitgesteld naar september. De patch zou eigenlijk eind augustus moeten verschijnen. De reden voor het uitstel is simpelweg het niet kunnen halen van de deadline. Het hele bericht lees je hier:

In this space about a month ago, EA and DICE listed many of the feature tweaks and updates that are pending for the 1.03 Update. In order to address the key issues as quickly as possible, we set an aggressive release date for the end of August. Unfortunately, as we approach the end of this month, it has become apparent that we will not meet this goal, and we wanted to keep you abreast of our progress. We are committed to making the 1.03 Update as comprehensive as possible, so while it is important to us to keep the release date, it is more important that we take the time to do this right. We will avoid committing to another date, but know that our goal is to get 1.03 out as quickly as possible in September, and we are very close to that goal. Keep fighting soldiers, the 1.03 Update is coming!
Goed nieuws DOMO!! Nog wat langer `pointfarmen` met de blackhawk!
pi_29789670
hmmzzz vanavond knallen mannen... ben er over iets van 30 minz
Narf!
pi_29789921
Ja, ik kom ook dadelijk. Hopen dat veel BoF!fers komen zodat we goed kunnen samen spelen. En dat via TS ofcourse ...
Before all else, be armed.
pi_29789943
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja, ik kom ook dadelijk. Hopen dat veel BoF!fers komen zodat we goed kunnen samen spelen. En dat via TS ofcourse ...

maar t zullen jij,Jedi,johan,misterfox,fliepke en ik zijn denk ik zo... derest laat zich al dagen niet zien

en I-spy24

[ Bericht 4% gewijzigd door Sickert op 19-08-2005 19:15:22 (jajaja!) ]
Narf!
pi_29789988
Ben effe muziek aan het luisteren op mijn nieuwe 'gekocht bij hasan voor 15 euro' headset.
Van het welbekende merk Qware.
Dus tot zo!
Hell To The Liars
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:15:20 #184
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29789994
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:12 schreef Sickert het volgende:

[..]

maar t zullen jij,Jedi,johan,misterfox,fliepke en ik zijn denk ik zo... derest laat zich al dagen niet zien
pffff, ik was er gisteren toch ook nog even. Ik begin meestal pas met BF2 als de rest net gaat stoppen :\
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29789998
ik laat me niet zien omdat ik me mateloos stoor aan het tk systeem, het gebeurd niet vaak tijdens het gamen maar ik zit hardop te vloeken en raak zeer geirriteerd erdoor
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29790089
quote:

[..]

en I-spy24
Euh en ik dan
pi_29790158
Nou als jullie allemaal dadelijk aanwezig zijn op de server & TS zou dat heel gaaf zijn ... Ik mis trouwens Ferdi een beetje .. leeft tie nog? En de namen van BMH en Dicki horen ofcourse hier ook bij ...
Before all else, be armed.
pi_29790669
* DING *

zo benik ook weer eens..
Hey! wat een waardeloze verbinding zeg daarnet.Ben maar gestopt want ik had constante lag, lag en lag!
enne dank aan degene die op Tweakers die uitdaging had aangenomen, het daarna vol trots op FOk kwam vertellen en daarna niks meer van zich heeft laten horen.
pi_29791000
ben er tegen een uurtje of 22:00..
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:56:00 #190
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29791253
ik heb het spel ook
Ga nu alleen met mijn vriendin een weekend naar Drenthe dus ik ben dit weekend niet online, misschien als ik zo nog ff tijd heb dat ik nog ff join
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_29791367
Ik stuur BMH wel even op Tweakers af Hij is verantwoordelijk voor de clanwars en hopelijk kan hij een leuke clandate regelen, of gewoon een avondje met veel Tweakers. Echte war hoeft natuurlijk niet.

Verder heb ik gisteravond (rond 9 a 10 uur) een forse aantal mensen gekickt. Reden ? Eerst moest ik zelf op de server komen, daarna veranderde ik plots van team (zal wel eigen schuld zijn) en wilde ik terug naar het andere team met de BoF!ers. Dat ging niet zo snel als ik wilde waardoor ik ondertussen een mannetje of 10 heb gekickt voor ik eindelijk bij het goede team zat. Ik heb echter niet geheel willekeurig gekickt. Ik heb er op gelet dat ik de laagste mensen van de tegenpartij (met uitzondering van clanmembers) er uit heb geschopt.
quote:
Ik was er gister nog even met BMH en Domo, was leuk, lekker aan t teamworken. Vanavond ben ik er iig ook weer bij, verder niets gepland vanavond

Verder ben ik afgelopen week verre van actief geweest, had een tijdelijk (7 volle dagen) een baantje bij m'n vriendin op d'r werk. M'n PC had ik wel bij me maar ik was zo druk met van alles dat ik weinig heb gespeeld (in totaal 3 of 4 potjes ofzo). Dit weekend ben ik weer veel aanwezig om dinsdag te vertrekken naar Italie. Dan ben ik echt een drie weken oid weg van BF2. Eerst anderhalve week Italie en daarna studiereis.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29791565
Ik heb zonet voor het eerst als Bevelhebber gespeeld, 3 potjes waarvan 1x goud en 1x zilver gehaald. (wat ik nog nooit heb behaald, )
Alleen toch snap ik het een en ander niet..... Hoe werkt precies die artillerie, ik kan het ergens op de kaart plaatsen dan gaat die balk lopen, maar als hij vol is wat dan?? Iemand misschien meer uitleg? En hoe zie je dat iemand voorraad nodig heb en wat is RPV (ofzo)????

Verder moet je (als ik het goed begrijp) de vijanden (rode stippen) onthouden nadat je hebt gescant zodat andere mensen op de radar zien waar ze zitten???

Een hoop vragen dus, iemand meer info over 'bevelhebber' ?
thnx
BF2: Diamond3d
pi_29791738
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe werkt precies die artillerie, ik kan het ergens op de kaart plaatsen dan gaat die balk lopen, maar als hij vol is wat dan??
Alstie vol is dan kan je nieuwe artillery gooien. Als de balk niet meer vol loopt is je artillery stuk. Dan kan je er een engineer heen sturen (wat vaak een eeuwigheid duurt), je kan het zelf gaan repareren of je kan er supplies op gooien.
quote:
En hoe zie je dat iemand voorraad nodig heb
Je kan het zien op de commander map, dat kan je rejecten of accepten. Verder is het gewoon gokken.
quote:
en wat is RPV (ofzo)????
Er komt een klein vliegtuigje in de lucht wat een klein gebied scant waardoor je dus op een kleine plek op de map continue ziet waar de vijand zit. Vooral erg handig als je team een vlag aan het veroveren is of teruggedrongen wordt.
quote:
Verder moet je (als ik het goed begrijp) de vijanden (rode stippen) onthouden nadat je hebt gescant zodat andere mensen op de radar zien waar ze zitten???
Rechtermuisknop -> Spotted. Je kan ook over TS roepen. Leuke is dat je zo ver in kan zoomen dat je de mannetjes kan zien lopen.
pi_29792153
Razorback is zo ook van de partij voor een leuke avond...
Het is niet voor niks weekend

Van de week wou ik ook aantal keren online komen maar had er totaal geen zin in en was moe
pi_29792926
quote:
Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
Teamspeak is hier te downloaden!
en vervolgens een error voor bad login en pass krijgen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29792944
Password is FOK!
pi_29792962
Vermeld dat password dan in de OPPO ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_29793305
nog steeds geen MAIL!?!

maargoed ik ben weg... vind er niks aan... en er is LAG
morgen hopelijk mail...
en een wat betere dag! al heb ik wel 2 ribbons gehaald terwijl ik enkel co-piloot was
Narf!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:21:19 #199
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29793735
quote:

[..]

:

derest laat zich al dagen niet zien
Sorry! werk en vriendin eisen veel aandacht van me
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_29793795
Zo was weer even lekker net, goude medaille binnen en nog een ribbon. Ga nu even koffer pakken ga nog weekje op vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')