Niet alleen voor jou is dat veel. Da's voor iedereen veel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff die 1 tegen 1 battles verlies ik echt bijna altijd !Ik snap het niet.
Bovendien haal ik alleen medailles als ik bevelhebber ben... zelfs een keer 120 punten gehaald... Das Héél Véél voor mij.
hij is spawnkiller @t karkand :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet alleen voor jou is dat veel. Da's voor iedereen veel.![]()
We zitten net zo hard als jij te wachten op patch 1.03 waar dit gezeik eindelijk afgelopen is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens begrijp ik het wel hoor, maar kunnen jullie niet iets beter timen met de resets? Het zou niet lang meer geduurd hebben.
Je hebt toch van die internet sites waar je de server kan bekijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We zitten net zo hard als jij te wachten op patch 1.03 waar dit gezeik eindelijk afgelopen is.
Timing wordt lastig, hoe moeten wij iets timen als we zelf niet ingamen zijn ? We proberen om de primetime tijdstippen met rust te laten, zo rond t eten leek wel een mooi tijdstip.
Als je zoiets moois hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je hebt toch van die internet sites waar je de server kan bekijken![]()
Ik dacht dat je dan ook kan zien hoe ver het potje is.
mja! sorry had m gereset omdat die minderfijne tools het niet dedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt toch van die internet sites waar je de server kan bekijken![]()
Ik dacht dat je dan ook kan zien hoe ver het potje is.
Ik zie trouwens dat het niet altijd werkt. Ik ga dan maar eten he, aangezien het inderdaad etenstijd is![]()
-fixed- kwam er net achter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:29 schreef ursel het volgende:
NLBoy... Pas even je sig aan.. IP van TS is veranderd..
Thnx, ik ga even rebooten en dan spring ik er ook inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.bf2tracker.com(...)84.244.130.114:16567
Nog niet echt druk...
check..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Maak er een leuke mail van, mail die naar mij en post die in het volgende topic.
ja....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef i-spy24 het volgende:
FF heel iets anders:
Aan al die gloryhunters die laatst vol trots melde dat ze dankzij ModoTours weer zoveel punten en lintjes hadden behaalt en wapens kunnen unlocken en weer hun stats hadden verhoogd.![]()
Ga eens voorjezelf spelen of anders ipv mee te fietsen op andermans kosten.
Voor de duidelijkheid: Als ik een helicopter bestuur en ga flagcapturen dan ga je er echt 500 meter voor de vlag eruit om hetzelf te gaan pakken.Bij mij is werken! voor je punten(en lol hebben)
Wie ben jij om te bepalen hoe iemand speelt. Als er geen 6 man in de Blackhawk zit krijg ik weer minder punten/lintjes als ik die BH neerhaal en ik moet nog zoveel tot mijn volgende unlockquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef i-spy24 het volgende:
FF heel iets anders:
Aan al die gloryhunters die laatst vol trots melde dat ze dankzij ModoTours weer zoveel punten en lintjes hadden behaalt en wapens kunnen unlocken en weer hun stats hadden verhoogd.![]()
Ga eens voorjezelf spelen of anders ipv mee te fietsen op andermans kosten.
Voor de duidelijkheid: Als ik een helicopter bestuur en ga flagcapturen dan ga je er echt 500 meter voor de vlag eruit om hetzelf te gaan pakken.Bij mij is werken! voor je punten(en lol hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |