Ik heb ze ff netjes laten bijwerken door mn ma. Nu hebben alle vingers mooie egale even lange dunne witte randen zoals het hoort. Ik snee met gewoon aan mn eigen nagels, omdat ik niet eens weet hoe ik ermee om moest gaan
![]()
Ik ging daarom mn nagel waarmee ik me mezelf snij een stukje afbijten. NIET ALLES! Maar net dat randje wat mij en andere zou beschadigen
![]()
Dit is meteen de ultime test of ik dat zou aankunnen.
Uiteraard lukte met het. Ik had niet eens een bepaalde smaak of een bepaald nagelbijt trekje meer godszijdank.
Mn ma die zag meteen dat één nagel ietjes kortjes was
![]()
Meteen gezegd dat ik dat heb gedaan omdat ik mezelf ermee snee
![]()
.
Daarna heeft ze me uitgelegd en voorgedaan hoe ik met een schaartje en veil alles kan bijwerken
![]()
Nu bijt ik alleen stukjes van mn nagels af als de randjes aan de zijkant gaan snijden in mn vel of dat ik mezelf snij. Zoals iedereen dat doet. Ik heb daarbij niet meer de tik en zin en smaak om meteen alles eraf te vreten. Zou mezelf echt ophangen als ik dat weer zou doen
![]()
*Heel bij is
![]()
*
Owja, na 19 jaar kan ik is eindelijk mn vingers uitsteken of iets aanwijzen terwijl mensen mn vinger ziet MET nagels'.... Vond het altijd beschamend als mensen dan mn afgelkoven nagels zouden zien