Amber, ik vind je zo leuk!!! Je doet me aan Luuke denken, die oogjes en de vorm van je gezicht! Sippe Suus... rare fotografe! Manou, Poepie Damon, wat een leuke foto! En David... die tandjes... Goedzo!
Geluk zit in een klein Wolkje Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
D'r stonden hier afgelopen week twee jongetjes voor de deur of ze ook een heitje voor een karweitje mochten doen... Is niet nodig, alles word hier goed schoon gehouden..
Hee, daar ligt nog iets..
Zoooo, en dan de slang weer in de stang.
Kinderarbeid
Wilyan is de laatste tijd nogal gek van motoren... Had hij even geluk dat Opa en oompie Kasper op de motor op verjaarsvisite kwamen! Eerst vond ie 't wel wat eng (toen ie aan was) maar na een tijdje durfde hij er toch wel op te zitten. ('t ding moest toen wel eerst uit )
Hunnn heunnnnnn!!!!!!
En eindelijk, EIN-DUH-LUK.. Is het dan gelukt... Ik heb een foto van een lachende Hanne!
David wat wijs die tandjes Damon met stoere stekels Suus serieus !!!!! Amber prachtige meid T lijkt wel of je al grote mensen tanden hebt!! Manou wat een prachtig fijn poppetje ben je En dan Wyllian watje, stofzuigen voor je moeder.... Nee hoor lekker ding ben je Hanna die lach, schitterend!!!! Sanne ook al gekke bekke aan t trekken
De jan lul van het geheel. Alles is gaan hangen, behalve me lach :) Kutsch; tussen kut en kitsch Het voelt heerlijk!!!!
Wilyan aan de schoonmaak! Damon en David! Amber giebeltje! en die lach van Hanne!
Suus wil even vertellen wat ze allemaal heeft gezien en gedaan vandaag Beeh hammen eendjie, toktok, kukekuu, roekoe hammen eendjie, toktok, kukekuu hammen toktok hammen eendjie ham!
Amber wat ben je leuk (ik vind Amber toch zo'n schattig meisje) Manou, wat ben jij nog heerlijk klein.. Wyllian met stofzuiger (geweldig ) Hanne Sanne, je kijkt steeds vriendelijker
Wat een leuke fotoos van Suus met de eendjes, kippen en duiven in het park (of was het de kinderboerderij)
[ Bericht 3% gewijzigd door lily op 18-08-2005 15:00:23 ]
Handig zo'n hulp in de huishouding Jonnetje, jong geleerd oud gedaan Leuke muts hoor Sven is alweer veranderd zeg in zijn gezicht, hij lijkt alweer ouder. En wat heerlijk dat Suus tussen de hanen en kippen wil zitten zeg. Mooie foto's Luck