Uitgesteld naar 2006, ha.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Cart_man het volgende:
Wanneer komt die game gemaakt naar the Godfather eigenlijk uit? Zou toch in de herfst zijn? Zit daarop te wachten, rest boeit me niet zo.
Mij boeien die consoles het minst, ik heb het dus idd over pcgamesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:30 schreef Thomper het volgende:
Zitten er in dit topic trouwens allemaal PC gamers, of wat?"Volgend jaar komt er wel weer iets leuks". Poe, man, er komt dit jaar nog een 360 uit, de PSP komt eraan, de DS krijgt een geweldige line-up voor de rest van het jaar.. de PC boeit me nog het minst.
Dan heb ik goed nieuws voor je: Age of Empires 3 in oktoberquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Mij boeien die consoles het minst, ik heb het dus idd over pcgames
Mjwa, aangezien sowieso alle grote games uitkomen met Kerst heeft het weinig zin voor de kleinere games om dan ook te releasen. Maar het hoeft niet eens in de zomer, want in september/oktober is het ook rustig.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
opzich best dom dat developers ook games vasthouden tot de kerst omdat het dan zogenaamt beter verkoopt.
met de kerst moeten er keuzes gemaakt worden ivm met de overvloed aan nieuwe games.
Breng gewoon een topgame in de zomer uit, geen concurentie en gegarandeert goede verkopen.
mwah zal wel iets meespelen maar dat is het zeker niet, tis ieder jaar hetzelfde , wss in oktober pas de volgende grote game in de schappenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:40 schreef King_of_cubes het volgende:
Het is de tijd voor de next gen consoles, dan is het altijd stiller.
hoewel ik denk dat de beste games voor de nieuwste consoles pas 2007 of nog later komen. Tegen die tijd hebben ontwikkelaars door hoe de console precies werkt en kunnen ze de mooiste games ontwikkelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:03 schreef Fliepke het volgende:
Het is zomer. Dit is een overgangsjaar.
Dat zijn twee belangrijke verklaringen.
Veel developers stellen hun game wel even uit tot de volgende generatie consoles. 2006 zal fantastisch worden denk ik zo
Zelda, the godfather, etc
F.E.A.R. FPS UK Release : Q4 2005 US release : 10-Oct-2005quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |