Ik wil ook foto's!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke foto gezien we gaan![]()
Moet je wel een beetje kakker kleding aan doen. Want kakker meisjes vind ik lief![]()
fotoboek van haar eiquote:
23-8-2005, die staat er echt pas een uur opquote:
Speciaal voor jullie geactiveerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Molluck het volgende:
23-8-2005, die staat er echt pas een uur op![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie geactiveerd.
De groene polo is idd mooi ook_gek![]()
MSN?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie geactiveerd.
De groene polo is idd mooi ook_gek![]()
* Coconut vroeg daar ook al naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven de foto's van ook_gek eigenlijk?
edit: in zijn nieuwe aankopen natuurlijk
25/m/scheveningenquote:
Die slaapt toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
Oke mensen even ander idee. Laten we dit op MSN doen. Is een beetje jammer van dit topic anders. Schatje gaat dit niet leuk vinden.
Lekker boeiend trouwens... In het lang haar topic lullen we ook zoals jullie nu doen. Je moet wel een heel erge nerd zijn om je er aan te storenquote:Ik vind het wel gezellig zo, maar ik denk dat dit topic er inderdaad niet voor bedoeld is...
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
En passant: hebben jullie die al eens besteld hebben onlangs ook een A&F catalogus binnen gekregen? Met die naakte gaylord erop die nu ook op de site staat.
Ja, die heb ik ook. Staan wel aardige dingen in, maar sommige dingen staan niet eens meer op de site.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
En passant: hebben jullie die al eens besteld hebben onlangs ook een A&F catalogus binnen gekregen? Met die naakte gaylord erop die nu ook op de site staat.
Ik heb een A&F draagtas (van papier natuurlijk) met die gozer er levengroot op...die stond op de tafel en mijn broertje keek van buiten door het raam, komt binnen en zegt "oooh dat is een tas! ik dacht al, wat voor een fag heeft Erik nu weer uitgenodigdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
Hm, dan ben je toch mooi een fullsize foto van een halfnaakte kerel misgelopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
NeeIk heb er alleen vorig jaar maar 1 gehad.
Je broertje is wel thuis! En de digicam dus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb een A&F draagtas (van papier natuurlijk) met die gozer er levengroot op...die stond op de tafel en mijn broertje keek van buiten door het raam, komt binnen en zegt "oooh dat is een tas! ik dacht al, wat voor een fag heeft Erik nu weer uitgenodigd"
edit: Steijn, ja de dameskant is mooier ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |