De rekening voor de invoerrechten + btw van FedEx volgt nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef Pikaia het volgende:
Vorige week heb ik mijn pakketje in ontvangst mogen nemen.
Ik had voor $ 258,- besteld. De verzendkosten bleek maar $ 40.95 i.p.v. de $ 59.95 te zijn die op hun site vermeld staat. Het pakketje is ook niet onderschept door de douane, want van invoerrechten en BTW heb ik niets gemerkt. En dankzij de goedkope dollar heb ik dus voor een zeer mooie prijs geshopt bij Abercrombie!
Bezorging was ook top; zondag besteld, donderdag in huis.![]()
aha, daar vreesde ik ook al voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
De rekening voor de invoerrechten + btw van FedEx volgt nog.
Maar waar blijven de foto's??quote:
Genaaid, denk je lekker goedkoop te hebben gekochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
De rekening voor de invoerrechten + btw van FedEx volgt nog. Dat kan soms wel 2 maanden duren..
En ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat lekker met maajo shoppen in de US
haha inderdaad. Maar nee hoor, daar had ik vooraf wel rekening mee gehouden. En bij de fed-ex track stond ook dat ie langs de douane is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef dady het volgende:
[..]
Genaaid, denk je lekker goedkoop te hebben gekocht
Die lagere verzendkosten stonden er inderdaad al tijdens het afhandelen van de order op 40.95. Maar ik was vooraf van 59.95 uitgegaan, omdat die prijs aangegeven werd in die tabel. Weet ook niet waarom hij uiteindelijk lager bleek te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar waar blijven de foto's??![]()
Wel raar trouwens dat de verzendkosten lager zijn. Dat zie je toch meteen bij de betaling (invoeren creditcard gegevens)?
En had jij een lagere dollarkoers dan 0,86? Ik vind hem nu best hoog... Bij eerdere bestellingen was hij nooit hoger dan 0,76.
Geef je msn maar. Eerst foto en dan word er bepaald of je mee magquote:
Waar is die foto van jou dan? Misschien wil ik wel niet eens met je meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
Geef je msn maar. Eerst foto en dan word er bepaald of je mee mag
Iedereen wilt met mij mee. Ben niet knap maar wel zo debiel als het maar kan. Dus 1 je gaat zeker wat geks mee maken en 2 het zal nooit saai zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef Coconut het volgende:
[..]
Waar is die foto van jou dan? Misschien wil ik wel niet eens met je mee.
En we shoppen ook op jouw kosten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen wilt met mij mee. Ben niet knap maar wel zo debiel als het maar kan. Dus 1 je gaat zeker wat geks mee maken en 2 het zal nooit saai zijn![]()
ik betaal het zakje wel waar alles in zit en ik neem je een keer mee ergens heen om eens lekker een broodje te eten en lekker drankje te nuttigen ergens in de middag in de zon op een geweldig plekje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:01 schreef Coconut het volgende:
[..]
En we shoppen ook op jouw kosten?![]()
Jajaja.. Je weet het allemaal mooi te brengenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik betaal het zakje wel waar alles in zit en ik neem je een keer mee ergens heen om eens lekker een broodje te eten en lekker drankje te nuttigen ergens in de middag in de zon op een geweldig plekje.
Een middag hapje die je nooit meer zult vergeten zo mooi![]()
oke foto gezien we gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:21 schreef Coconut het volgende:
[..]
Jajaja.. Je weet het allemaal mooi te brengen.
Dat is dan ook voor onwijze homo'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
Wat is wel grappig vind is dat de kleding inverhouding vrij goedkoop is.
Maar de ketingen zijn eng duur.
[afbeelding]
Vragen ze gewoon $19.90 voor![]()
Ik wil ook foto's!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke foto gezien we gaan![]()
Moet je wel een beetje kakker kleding aan doen. Want kakker meisjes vind ik lief![]()
fotoboek van haar eiquote:
23-8-2005, die staat er echt pas een uur opquote:
Speciaal voor jullie geactiveerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Molluck het volgende:
23-8-2005, die staat er echt pas een uur op![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie geactiveerd.
De groene polo is idd mooi ook_gek![]()
MSN?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie geactiveerd.
De groene polo is idd mooi ook_gek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |