Ja hallo het is een verwoede poging om een MSN adres te krijgen van een bepaalt persoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
Lekker boeiend trouwens... In het lang haar topic lullen we ook zoals jullie nu doen. Je moet wel een heel erge nerd zijn om je er aan te storen
schattigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je broertje is wel thuis! En de digicam dus ook
Maar je ziet er schattig uit hoor![]()
Ontzettend bedankt voor de tip! Ik ga morgen meteen kijken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Wuder het volgende:
Ik las in de Makro folder dat er A&F polo's daar te koop zijn. 30 euro per stuk en er zijn 5 verschillende kleuren. De polo's zijn allemaal met horizontale strepen.
Je bent de 10e die dat komt meldenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Wuder het volgende:
Ik las in de Makro folder dat er A&F polo's daar te koop zijn. 30 euro per stuk en er zijn 5 verschillende kleuren. De polo's zijn allemaal met horizontale strepen.
Omg! Naar de Makro jongensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Wuder het volgende:
Dat sarcasme.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Molluck het volgende:
Ontzettend bedankt voor de tip! Ik ga morgen meteen kijken!
Can't blame a nigga for trying.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hallo het is een verwoede poging om een MSN adres te krijgen van een bepaalt persoon
Voeg me toe danquote:
Het gaat lukken het gaat lukken op zekerquote:
We wachten op jou hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:11 schreef Molluck het volgende:
Coconut, wat is je MSN? ook_gek wil het graag weten![]()
Ja ik weet jullie adressen toch nietquote:
*&&*!#(*#!#(! Ik heb nog steeds geen orderconfirmationquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Speth het volgende:
Hollister spul van mij is shipped, ETA 2 dagen, vrijdag zou ik 't moeten hebben dus
Ik heb dit keer ook geen extra email gekeken, maar toen ik op de tracking link in de 1e mail klikte zag ik dat ze shipped waren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Coconut het volgende:
[..]
*&&*!#(*#!#(! Ik heb nog steeds geen orderconfirmation.
Ik heb helemaal nog geen mail gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef Speth het volgende:
Ik heb dit keer ook geen extra email gekeken, maar toen ik op de tracking link in de 1e mail klikte zag ik dat ze shipped waren.
Hm, nadat je op confirm order had geklikt kreeg je niet onmiddelijk een email? Dat had wel moeten gebeuren...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen mail gehadDus ik heb hun nu maar even gemaild of de bestelling wel geplaatst is. Gelukkig heb ik een print screentje van m'n bestelling als bewijs
.
Ik weet het en vrees dan ook het ergstequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Speth het volgende:
Hm, nadat je op confirm order had geklikt kreeg je niet onmiddelijk een email? Dat had wel moeten gebeuren...
Misschien dat je je email adres per ongeluk verkeerd gespeld hebt, als ik jou was zou ik even een navragen bij A&F zelf. Op de main site: links onderaan help, dan in 't menu rechts general questions. Als je het engels een beetje machtig bent kan je natuurlijk ook naar de VS bellenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:41 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik weet het en vrees dan ook het ergste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |