Welke? dat dames model?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef Molluck het volgende:
die jas![]()
![]()
(of vest als Avani dat wil)
Ja, hij zal wel heel warm zijn voor binnen, maar de stof aan de buitenkant maakt hem ook weer niet geschikt als jas maar hij ziet er wel heel vet uitquote:
idd.. maar op de site staat dat dit een fleecejack is maar in het eerdere topic zei iemand die dit vest/jack heeft dat het gewoon een vest is.. ook vaag..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel heel warm zijn voor binnen, maar de stof aan de buitenkant maakt hem ook weer niet geschikt als jas maar hij ziet er wel heel vet uit
Ja, dat is gewoon niks. Zeker die met die stippen, maar ik ben sowieso geen stippenmens.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:58 schreef Proper_fucked het volgende:
die boxershorts zijn ook wat minder![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, die bovenste vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef Molluck het volgende:
Mooie dingetjes Coconut, die bovenste jas is veeet
En mijn overhemd dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:12 schreef GoStop het volgende:
Hmm, op de OP afgaande leek het me wat futloos allemaal, maar de site biedt hier en daar toch wel wat aardigs.
ik vind ze mooi hoor Steijn...quote:
Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk.. Maar hij ziet er zo lekker zacht uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Avani het volgende:
Ja, die bovenste vind ik ook leuk.Alleen dat vest c.q. jas vind ik weer te warm voor gewoon binnen, dus laat ik het maar op een herfstjas houden.
![]()
Die jas is echt supermooi!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Avani het volgende:
[..]
Ja, die bovenste vind ik ook leuk.Alleen dat vest c.q. jas vind ik weer te warm voor gewoon binnen, dus laat ik het maar op een herfstjas houden.
![]()
*kuchquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef Coconut het volgende:
Ja he.
Ik moet toch maar eens een rijke man aan de haak slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |