quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
-edit-
Je kan beter topictitels verzinnen dan dat je op die toren van oud ijzer gaat staan.
Ik kom vrijdagavond laat aanquote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer spreken we nu af???? vrijdag 5, of zaterdag 6?? is het zondag weer terug, of zaterdag??? Ik heb us geregeld dat ik in parijs kan blijven slapen, maar ik wil wel even weten van de hoed en de rand!
Wat gaan we nu precies bezoeken?? Alleen die paar stoffige tentoonstellingen, of ook nog de eiffeltoren en nachtelijk spectakel. Japans eten lijkt me wel een goed idee trouwens verder!
Gatverdamme. Dadelijk ga je nog beweren dat we zelfs iets leuks gaan doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
Op zaterdagavond ga ik nog even zorgen voor enkele Parijzenaars die ons de betere plekken van Parijs kunnen laten zien.
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Straks zou CMT nog ongelijk krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:51 schreef k_man het volgende:
Gatverdamme. Dadelijk ga je nog beweren dat we zelfs iets leuks gaan doen.
Welke Frans? Lange Frans?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef k_man het volgende:
Spreken jullie trouwens Frans? Ik niet of nauwelijks.
Hoe zeker is het ondertussen dat jij ook komt?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Douwe het volgende:
Je m'apelle Douwe, et je habite á Haarlem
Ik heb het nog steeds in overwegingquote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe zeker is het ondertussen dat jij ook komt?
Ik mis de leuke, onbekende plekjes. Ik heb wel een idee over wat ik zou willen laten zien en dat is op een kwartiertje lopen van Colette.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:05 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb alleen geen idee nog waar wat ligt, dus het is maar een idee, enige verfijning kan altijd aangebracht worden in de komende vier weken
Geef 'ns een indicatie?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik vind het zeer relax dat jullie mijn tip opvolgen, hou er rekening mee dat le troubadour niet super goedkoop is hé !
Ik woon zelf al twee jaar in Parijs dus over die betere plekken heb ik wel iets te melden.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
Op zaterdagavond ga ik nog even zorgen voor enkele Parijzenaars die ons de betere plekken van Parijs kunnen laten zien.
Geen probleem, we hebben immers bespaard op de hotelkosten... dat was dus ook de bedoeling.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Hier hebben ze het over 74 euro voor twee personen. Valt erg mee.
De clubs verschillen overal ter wereld niet zoveel en heb ik wel gezien. Persoonlijk zoek ik altijd meer de alternatieve art café's in leegstaande fabriekspanden de dan van binnen plotseling een mix van jong en hip stadsvolk blijkt te zijn... geen idee of zoiets bestaat in Parijs.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef bo-mec het volgende:
Ik woon zelf al twee jaar in Parijs dus over die betere plekken heb ik wel iets te melden.
Ben je op zoek naar een kroeg of naar een club? Vind je het niet erg om 20 euro entrée
te betalen? Neem je knappe vrouwen mee? ( (o.a.) i.v.m. 'door policy'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |