HoteltipIk kan helaas zelf niet mee, dat voorop, maar een leuk idee wil ik wel steunen. Vorig jaar nog in Parijs geweest, en op een gegeven moment een paar nachten in een alleraardigst hotel gezeten.
Hôtel Saint-Hubert **
27, rue Traversière - 75012 PARIS (Metro Gare de Lyon)
Tel: 01 43 43 39 16 - Fax: 01 43 43 35 32
Face Gare de Lyon/ Proximité Gare d'Austerlitz
KaartjeKlein, maar gezellig hotel. De eigenaar is de meest aardige Fransman die je van je leven tegen zal komen. Als behulpzaam een mens was was hij het. Ook een hele aardige vrouw heeft ie. Waar je maar naartoe wilt, hij heeft altijd een kaart bij de hand, en probeert je te helpen zo goed als ie kan. Spreekt ook nog redelijk Engels, ook wel handig.
Hotel zelf is netjes en niet duur. Kweet niet precies meer wat je voor een kamer kwijt was, maar wij hadden toen een 3 pers. kamer, en dat kostte ons de man 25 Euro, iets minder, de nacht. Bad, WC, tv en telefoon allemaal op de kamer.
Ik had toen ik er wegging een kaartje meegenomen, en die man gezegd dat als ik een keer iemand tegenkwam die een hotel zocht in Parijs, ik de zijne aan zou prijzen. Maar wel terecht, goed, netjes en goedkoop, en ook nog aardige mensen. En dan in hartje Parijs, wat wil je nog meer.