Daar hebben we het nog wel even over meneertjequote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Jeetje, jammer hé. Dan moeten we maar eentje nemen die ik had uitgezocht.![]()
![]()
15 september weet ik meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef DutchTrain het volgende:
Daar hebben we het nog wel even over meneertje![]()
Deze tip heb ik opgevolgd en ga daarom naar Parijs met Easyjet en zal terugkeren in Nederland per Thalysquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Litman het volgende:
Lijkt me leuk als iedereen met z'n favoriete vervoermiddel komt: de lifters liftend, de treingekken met de trein, de all-inn toeristen met Onur Air etc.
prijs en ambiance is wel OK, ik twijfel nog even over de locatie... ik kom rond middernacht 22.00 aan op CdG, dus tegen middernacht op Gare du Nord... dan wil ik wel makkelijk bij hotel kunnen komen.quote:
Volgens mij kun je het desnoods in een kwartiertje lopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
prijs en ambiance is wel OK, ik twijfel nog even over de locatie... ik kom rond middernacht 22.00 aan op CdG, dus tegen middernacht op Gare du Nord... dan wil ik wel makkelijk bij hotel kunnen komen.
Desnoods als in ' als er twintig Arabieren met slagersmessen achter je aan lopen' of desnoods als in: 'na drie flessen huiswijn'quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
Volgens mij kun je het desnoods in een kwartiertje lopen.
OK aan het boeken geboektquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef k_man het volgende:
De naam Art Hotel kan ik niet zo plaatsen als ik de foto's zie, maar verder lijkt het wel ok.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
Is dat eigenlijk incl ontbijt en excl Cyril?
quote:Kamertype: Single Room (1 persoon)
Faciliteiten: Douche, Telefoon, Haardroger, Badkamer benodigheden, Ventilator, WC, Badkamer, Satelliet TV , Blender, X-box, DVD speler en Electrische tandenborstel
Kamerinformatie: Ontbijt inbegrepen, Belastingen inbegrepen
OK die heb ik er naar aanleiding van de HTL van vanmiddag bijverzonnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef k_man het volgende:
Huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |