Jammer dat ik het wachtwoord van EmmyKuh niet meer weet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef Honingdropje het volgende:
Waarom???
veteraan, geniaalste kloon ooit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:32 schreef veteraan het volgende:
Tssk.
In de oorlog hadden we niet eens geld voor klonen. Dat zagen we als extra monden om te voeden.
quote:
Bijna iedere kloon heeft hetzelfde wachtwoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef Unjust het volgende:
Crap, wachtwoord voor Iddis_eye vergeten.
Is dat toevallig een Amsterdamse vuilnisman?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef Ouagadougou het volgende:
Ik kom er net achter dat één kloon niet meer werkt.
4, doorgaans.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef -Lay-Z- het volgende:
heeft een schizofreen ook klonen?
Meestal alleen alter ego's.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef -Lay-Z- het volgende:
heeft een schizofreen ook klonen?
Van wie ben jij nou eigenlijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef Swedish_Sven het volgende:
Klön? Sven ver överdudlikkär klön. *
* Klönën? Däär döë ik niët ään.
Hoi Croupouquequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef SexyRomeo het volgende:
4 real, whut da fuck izzz deze topic about y'all?
Kleunenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef SexyRomeo het volgende:
4 real, whut da fuck izzz deze topic about y'all?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:32 schreef veteraan het volgende:
Tssk.
In de oorlog hadden we niet eens geld voor klonen. Dat zagen we als extra monden om te voeden.
U heeft er dan ook een neus voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Dat komt in mijn geval precies uit.
Dank u.. mag ik u complimenteren met uwen naam?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef Sir_Drinkalot het volgende:
[..]
U heeft er dan ook een neus voor.
Heei, hoe staat het met je schip? Ik stond helaas bij de verkeerde pier!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Is het echt belangrijk hoeveel klonen iemand heeft?
Is het niet veel belangrijker hoeveel liefde u voelt voor uw medemens, of hoeveel liefde anderen voor u voelen? Laten we elkanders hand vasthouden, onze ogen dichtdoen en laat de indrukwekkende kracht der liefde onze harten verwarmen tot het punt bereikt is dat we van binnen dusdanig opgewarmd zijn dat we de behoefte voelen om deze warmte met ieder mens op deze planeet te delen door middel van een stevige omhelzing.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef Swedish_Sven het volgende:
[...]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |