Weet je wat? Anders geef je ff normaal antwoordquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:46 schreef MartiniRosso het volgende:
stomme vraag!!!!!!! jij slikt de pil, hij niet!
je kan de vraag vergelijken met ik heb mij laten steriliseren en mijn vriend slikt anti biotica,heeft dit effect op mijn onvruchtbaargeid?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef Sjtefan het volgende:
[..]
Weet je wat? Anders geef je ff normaal antwoord![]()
Stomme vragen bestaan niet,
jongen, hou je gemak; hij geeft toch netjes antwoord op een debiele vraag.quote:stomme antwoorden wèl (en de "stomme antwoorden", daar is er dit dus eentje van)
Dat is nu wel duidelijk.quote:Ontopic: nee, als jouw vriend anti-biotica slikt heeft dit geen enkele invloed op de werking van de pil.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef tommytheman het volgende:
Domme vragen bestaan wel degelijk.
Zo vroeg ooit een meisje aan me: Ik heb een schemerlamp waarvan de lamp stuk is en heb 'm per ongeluk 2 weken aan laten staan, nu heb ik zeker heel veel stroom verbruikt
![]()
zwart licht opwekken kost erg veel stroomquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef tommytheman het volgende:
Domme vragen bestaan wel degelijk.
Zo vroeg ooit een meisje aan me: Ik heb een schemerlamp waarvan de lamp stuk is en heb 'm per ongeluk 2 weken aan laten staan, nu heb ik zeker heel veel stroom verbruikt
![]()
Dat valt natuurlijk niet uit te sluitenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef LostFormat het volgende:
Denk je dat hij er turbosperma van krijgt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |