Is dat Eddie Izzard?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]
Denk je dat ik even onder z'n kilt zou mogen kijken?.
I don't believe there much from and I pull this in doubt. Followings me is Eddie mucher funny than Ewan with his blocked skirtchen on.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongeveer even grappig zijn.
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, het topic loopt vlotter dan het in maanden heeft gelopen en dan komt Mr. Conversation Killer weer langs.
Potato, potato.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef California het volgende:
Tomato, tomato.
Potatoe. (c) Quaylequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Potato, potato.
Jij lijkt me nou een fijn persoon. Post vooral mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:06 schreef EdwardNortonsLeftTesticle het volgende:
Hey
Dit lijkt me wel een fijne topicreeks.
Mag ik meeposten?
U bent erg lief, mevrouw.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou een fijn persoon. Post vooral mee..
U bent minder lief. Zelfs een beetje onbeleefd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:02 schreef California het volgende:
Users met namen die de layout verzieken.
Heb je ook een hekel aan Edward Norton? Stomme acteur, toch?quote:
Denkt dat ie alles is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan Edward Norton? Stomme acteur, toch?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:20 schreef Laurence_Olivier het volgende:
There's nothing wrong with 'such' clones. Pfah..
Lul niet zo slap, je bent gewoon geilquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind de kleurcompositie erg intrigerend.
Wat is niet belastend voor de FOK serverquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:39 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Zou dat belastend zijn voor de servers, dat steeds in- en uitloggen?
quote:"Al dat gezeur hier over mijn penalty's. In Italie gebeurt dat niet en daar mis ik ze ook "
C.Seedorf
zelfs offline blijven helpt niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is niet belastend voor de FOK server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |