dat kan niet flippiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Tjabbo het volgende:
ja een acculaaier.
Hoewel je kan wel ff proberen om de accu's met de polen aan elkaar te maken (- aan de - en de + aan de + natuurlijk) en dan het toerental op de 3000/3500 te houden.
Dus wel je auto starten voordat je ze verbindt!
ff een minuutje doen en dan weer kijken. Maar als hij echt goed leeg is heb je een oplader nodig
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef Tjabbo het volgende:
jawel piemol
eerst de auto starten (met de andere accu erin) en daarna de kabels naar je lege accu leiden (die op de grond staat oid) en daarna filnk gassen. Dan na een minuut of wat de accu's verwisslen en kijken of het hielp.
whehe, hij zei piemolquote:
hohoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef Orion-666- het volgende:
Jou ken ik volgens mij!
Probleemwijken S01E06!
Hij heb maar 1 karquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef Metro2005 het volgende:
Crisis, moeilijk he. Met startkabels je kar starten, startkabels loshalen als de boel loopt en de dynamo (je acculaaier voor de mavoėrs onder ons) laadt je accu op![]()
Gohdat was echt een topic waard.
Dat is makkelijker ja, maar dan loopt je goede accu ook leeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef Metro2005 het volgende:
Crisis, moeilijk he. Met startkabels je kar starten, startkabels loshalen als de boel loopt en de dynamo (je acculaaier voor de mavoėrs onder ons) laadt je accu op![]()
Gohdat was echt een topic waard.
Hij bedoelt dat je dan de slechte accu in de auto zet en dan overstarten vanaf de goede accu die er los bij staat. Maar zoals ik hierboven beschreef loopt die accu dan ook een eind leeg. En dat wil je niet denk ik.quote:
ik was niet van plan vaker accu's op te gaan laaiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef Metro2005 het volgende:
koop voor 2 tientjes een zonne acculaderwerkt ook maar duurt even voor je kan starten ermee (uur of 5) maar je hebt geen gedoe met startkabels ed.
je koopt wel startkabelsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik was niet van plan vaker accu's op te gaan laaie![]()
Met zo'n oplaadding ook, moeten ze alleen wel heeeeeeeeeeeel veel geduld hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan je anderen ook tot dienst zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |