Je hebt nog geen rijbewijs hoop ik voor je.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef GrotePier het volgende:
Komende vanuit Utrecht over de A28 iets voor Amersfoort zie je rechts op de vangrail rechthoekig overeind staande borden met diagonale zwart/witte strepen. (ter hoogte van een invoegstrook)
Wat betekent zo'n bord?
k heb ook al paar jaar m'n rijbewijs en ik wist 't ook niet hoor...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je hebt nog geen rijbewijs hoop ik voor je.
dan heb je geluk gehad met je theoriequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
k heb ook al paar jaar m'n rijbewijs en ik wist 't ook niet hoor...
Moet je wel mensen vragen die hun rijbewijs hebben he.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:07 schreef djenneke het volgende:
ik heb het toen ik bezig was met mijn theorie een aantal jaartjes geleden bij heel veel mensen gevraag, en niemand wist het!
uiteraard alleen aan mensen met een rijbewijs....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Moet je wel mensen vragen die hun rijbewijs hebben he.![]()
Je zou toch maar niet weten wat dat betekentquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:12 schreef eNaSnI het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook zo'n mooi bord wat je weinig cq. onopvallend tegenkomt.
DAT is een ander bord met strepen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ow..
Dacht dat het betekende "Einde alle voorgaande (tijdelijke-)verkeers aanduidingen"
tsja, en het valt ook niet zo'n beetje op... Verdacht hoor iedere keer houd de vluchtstrook op na zo'n bord...... (vooral bij viaductjes op de snelweg van toepassing overigens)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wist het welOoit in een auto gezeten met 3 mensen MEt rijbewijs die het ook niet wisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |