quote:Not only does the world change with time, but so does your outfit.
Ja ik haal hem ALS die PAL komt puur omdat ik de stijl erg cool vind....quote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat hem wel ff schietenWat ik wél tof vond:
[..]
Stijl is erg belangrijk jaquote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik haal hem ALS die PAL komt puur omdat ik de stijl erg cool vind....
Tja. Anticipation level: 0.3quote:
Je volgende post in dit topic ook !quote:Op woensdag 7 september 2005 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja. Anticipation level: 0.3
leuke scans opzich, ik wil em zeker gamen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik haal hem ALS die PAL komt puur omdat ik de stijl erg cool vind....
Oh,.. nieuwe KH scans
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar in een hands-on bevestigde IGN al dat de camera issues verholpen zijn en ook het menu systeem. Weet je nog als je bv een item nodig tijdens battlequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
leuke scans opzich, ik wil em zeker gamen.
ik game em op de release als de camera nu wel goed is
en als de camera nog zuigt dan wacht ik op platinum versie
De irritaties in deel 1quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vorig jaar in een hands-on bevestigde IGN al dat de camera issues verholpen zijn en ook het menu systeem. Weet je nog als je bv een item nodig tijdens battle? Allemaal verholpen, maar ja.... het blijft afwachten.
Ik had er dus gewoon helemaal geen last van.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De irritaties in deel 1
en toch doorspelen
vind het prima om handmatig te besturen maar bij KH was je er echt teveel mee bezig gewoon.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik had er dus gewoon helemaal geen last van.Maar ik vind het sowieso bij bijna alle spellen relaxter om de camera handmatig te besturen.
Had jij geen problemen met dat real-time vechten? Ik vond het echt een te grote chaos.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vorig jaar in een hands-on bevestigde IGN al dat de camera issues verholpen zijn en ook het menu systeem. Weet je nog als je bv een item nodig tijdens battle? Allemaal verholpen, maar ja.... het blijft afwachten.
De url van die link...le magnifique....zo waarquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
FFXII scans
http://www.playfrance.com(...)I-le-magnifique.html
[afbeelding]
Heerlijk man, beetje rondstuiteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Had jij geen problemen met dat real-time vechten? Ik vond het echt een te grote chaos.
Ja dat verschilt per game denk ik. KH had geen kleine battle arena's waar de gevechten zich voordoen. KH ging prima bij me eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Had jij geen problemen met dat real-time vechten? Ik vond het echt een te grote chaos.
he dat zou ook in fable zitten alleen kwamen ze rekenkracht tekort zeiden zequote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat hem wel ff schietenWat ik wél tof vond:
[..]
In Fable wilden ze het realtime laten groeien he, dat is waarschijn lijk anders dan hier. Je komt hier waarschijnlijk 'ineens' een grote boom tegen die 5 minuten eerder nog klein was. Zo was het ook bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
he dat zou ook in fable zitten alleen kwamen ze rekenkracht tekort zeiden ze
Terranigmaquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Fable wilden ze het realtime laten groeien he, dat is waarschijn lijk anders dan hier. Je komt hier waarschijnlijk 'ineens' een grote boom tegen die 5 minuten eerder nog klein was. Zo was het ook bijTerranigma
op de SNES. Daar evolueerden steden gewoon op gezette tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |