Als je zo'n hele dikke ziet lopen op een meet, dan weet je wie het is!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat moeten we dan wel voorkomen... dus ontbijt ze met taart lunch ze met taart en dineer ze met taart
Hopelijk iets leuks voor jou en mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:31 schreef Xilantof het volgende:De post, de post, wat brengt vandaag de post
collega die dat altijd zingt
Ik kreeg gisteren een pakket over de post!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:31 schreef Xilantof het volgende:De post, de post, wat brengt vandaag de post
collega die dat altijd zingt
Zit nu op het werkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hopelijk iets leuks voor jou en mij
Mogguh
Ik vind post ook leuk, maar niet leuk als je iets verwacht en het komt maar niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:51 schreef Toeps het volgende:
Ik heb al een aantal dagen geen post gehad.
Ik vind post altijd leuk. Maar ja, geen nieuws is goed nieuws hè.
beetje croppen zou idd wel okee zijn, maar niet te veel...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Puckzzz hoiJa dat mannetje zat er zo mooi bij... kon het niet laten
![]()
en die figuur in dat licht... misschien een beetje croppen aan de onderkant ook?Zou dat beter zijn denk je?
Xi durft het vast niet te zeggen: de foto is scheefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Fles, dit vind ik nou een heerlijk voorbeeld van straatfotografie, die lijnen van de tafeltjes, en het gebouw, de trap binnen. Die man, krantje, briertje, verrekijkertje. Echt top! *kuch* inzending Oosters!*kuch*
[afbeelding]
potverdikkie Re hoe krijg jij toch altijd die mooie DOF?
De foto van dat mannetje is van Flesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoewel, Puckzzz, je foto is best aardig horizontaal als ik Fles zijn zeil foto's zie![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
De foto van dat mannetje is van Fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |