gave kleuren ja, touw zou ik niets aan doen, wel dat hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pbase.com/dr_flash/image/47845021
er moet nog ff wat aan gesoept worden, dat onscherpe bord links moet weg, maar wat doe ik met die touwen?? Dit kan weleens de beste foto van de avond zijn wmb
Ja mag ik ook esquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij zit gewoon billen te kijken...![]()
nou weet niet of ze nou allemaal daar hoorden hoor, zaten ook gasten bij denk ik .. maar idd anders niet neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk van nietDie gasten zijn gewoon niet anders gewend
Hoofd ook jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Re het volgende:
[..]
gave kleuren ja, touw zou ik niets aan doen, wel dat hoofd
zekers....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofd ook jaBen geen PS wizard op zich, maar met een links en onder crop wordt het al wat
denk ik
zo beter?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofd ook jaBen geen PS wizard op zich, maar met een links en onder crop wordt het al wat
denk ik
ja lekkerbier-wagenmeisjefotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw bierwagenmeisjefoto is trouwens ook best okee Re
Vrijdag gaan we d'r schakenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekkerbier-wagenmeisjefoto
ownee evenementen bier van HJ
meid ze.. uhmm shop zequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:57 schreef pea4fun het volgende:
nou mensen, ik ga sluiten, morgen shoppen met de meiden
Helemaal nietsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes gedaan trouwens PdHgeelfilter gebruikt bij die eerste?? En mss die 2e ook wel?
klein tikkie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal nietsWitbalans op cloudy gezet en kleurensettings op vivid. Da's alles
En een klein tikkie aan de levels gezeten.
Alleen de correcties links en rechts eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |