Die heeft inmiddels een heel boek-met-sextips volgeschreven n.a.v. alle posts:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:52 schreef -Angel- het volgende:
Zit nog steeds te wachten op de TS die gaat vertellen waarom ze dit eigenlijk wil weten.
Je hoeft je niet beledigd te voelen, je moet gewoon als mod wat anders optreden. Daar wijs ik je op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo beledigd... en op mijn ziel getrapt... en je hebt zooo gelijk... want jij hebt altijd gelijk.![]()
Ik moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:22 schreef Tranceptor het volgende:
je moet
Er is verder nog niemand op ingegaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets.
Daarbij sta jij in je mening vooralsnog alleen.
Go figure.
Nou ja, fout voor de wereld dan, iemand die echt onsympathiek is vind ik dan weer niets...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tis maar wat je onder fout verstaat natuurlijk, sommige vinden een gemakzuchtige gast die afntoe een pilletje slikt of een joint opsteekt al fout...
Fout is in mijn ogen een vent die je bedondert waar je bij staat, die in wezen géén respect heeft voor vrouwen en die in t algemeen egocentrisch en onsympathiek is naar anderen toe![]()
Even totaal off-topic dus:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel... Is wel alles goed met de baby want een kennis van ons had een koperspiraaltje, raakte zwanger, liet abortus plegen en toen bleek dat de foetus helemaal om het spiraaltje heen zat.
Jummie hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef erodome het volgende:
Dat is juist lekker als een man lekker in je mond neukt, maarja dat schijnen veel vrouwen dan weer niet te vinden
Voor de vrouw ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef tranquill3x het volgende:
De vrouw in kwestie zou bv op zn hondjes zelf heen en weer kunnen gaan (AANRADER!), dit vergroot het genot aanzienlijk voor de man
OK, maar ik snap niet dat je ruzie kreeg... ging het niet goed ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Vivi het volgende:
Met diegene met wie ik voorstaande onzedige handelingen deed natuurlijk...er waren geen toeschouwers bij
Je moet ook eerst ruzie maken en dan pas onzedig gaan handelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Vivi het volgende:
Met diegene met wie ik voorstaande onzedige handelingen deed natuurlijk...er waren geen toeschouwers bij
Sneu voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Ferdi81 het volgende:
mijn vriendin is net een lijk met de sex, toch blijf ik bij haar...................
heb je het wel aan haar gemeld dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Ferdi81 het volgende:
mijn vriendin is net een lijk met de sex, toch blijf ik bij haar...................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |