Dagdag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga slapen, er staat een lange dag te wachten
IJsmeis is er.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Het mocht niet baten of was ik te laat?.
Ha! Hoi.quote:
Ik moet het allemaal nog lerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef Eix het volgende:
Als de lieve schat nu ook haar moderator werkzaamheden ff laat en gezellig gaat chatten met me in de SC zou t helemaal perfect zijn.
Ze moeten altijd jou hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens altijd pech.![]()
Ik wil naar nederweertliveopenair ( www.nederweertliveopenair.nl )maar de laatste bus vertrekt volgens 9292ov.nl rond 11 uur, en dan komt Racoon pas.![]()
En lopen is geen optie, dan ben ik drie kwartier ben ik bang aan het lopen naar Station Weert dus dan kan ik net zo goed de bus nemen.
Ja, idd. Of ik moet mn fiets gaan meenemen met de trein, maar dat is ook weer onhandig.quote:
Ik duik ook zo mijn bed in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
Jezus, wat mis ik Imberr nu. Tis veels te rustig.
Kheb hier geen tv op mn kamer/quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik duik ook zo mijn bed in.
Met de afstandsbediening van de tv![]()
Slapen lukt toch niet,
Luidruchtige visite
mini-fok-meet? Wie wat hoe?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef saaw het volgende:
ja ben naar purmerend gweest
mini-fok-meet
met tranceptorquote:
Ah zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef saaw het volgende:
[..]
met tranceptorhij woont ergens en aangezien het treinverkeer rond amsterdam stil lag hebben we maar in het midden afgesproken "D
jup het was gezelligquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah zo.![]()
Ken m niet echt maar hopelijk was t leuk.![]()
met n nat doekje er afpoetsenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens een heus probleem. De restanten van een geplette mug blijven op mn mooie flatscreen achter. Wat nu?
Dalijk krijg ik dan nog kortsluiting ofsow, tis zon flatscreen scherm dus dat probeer ik liever niet.quote:
van 1 drupje water gaat het echt niet kapot hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Dalijk krijg ik dan nog kortsluiting ofsow, tis zon flatscreen scherm dus dat probeer ik liever niet.![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef saaw het volgende:
[..]
kan je mss in jouw reply op mijn bercht ff die plaatsnaam weghalen? wete niet of het de bedoeling is dat dat hier staat
Ja, maar bij mij draaien zo'n schoonmaakpogingen altijd op n kleine overstroming uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef saaw het volgende:
[..]
van 1 drupje water gaat het echt niet kapot hoor
Edit, al gelukt met n natte vinger. Ik ben ook lomp.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij draaien zo'n schoonmaakpogingen altijd op n kleine overstroming uit.
Ehm nog ff de stad in geweest om nieuw beltegoed te kopen en nieuwe gymschoenen.quote:
Weet ik het. Omdat zij rijk zijn en ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef mrkanarie het volgende:
waarom is iedereen op vakantie?
ik heb vanochtend mijn abo verlengquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm nog ff de stad in geweest om nieuw beltegoed te kopen en nieuwe gymschoenen.
En toen ik daar toch was meteen een ijsje gekocht.En ben nog iemand daar tegengekomen, maar niks speciaals.
Omdat het in Nederland *** weer was.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef mrkanarie het volgende:
waarom is iedereen op vakantie?
Ghehe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met vakantie
ik ben net een weekje terug, nu naar lowlands en dan een week naar de vinkeveense-plassen op een woonboot rondhangen
en ik heb helemaal niet zoveel geld hoor
Ey IJsmeis. Volgens mij ben ik trouwens de enigste die je foto's niet gezien heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland *** weer was.
Dat interesseert me om eerlijk te zijn geen holquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Ey IJsmeis. Volgens mij ben ik trouwens de enigste die je foto's niet gezien heeft.![]()
Mail ze me s dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat interesseert me om eerlijk te zijn geen hol![]()
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |