Tool is zo'n beetje volledig uitgesloten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:34 schreef Baserunner het volgende:
Hahaok mij maakt het dan niet zoveel uit, keane of tool wha'ever, ik zal van beide kunnen genieten
Zieke trommelaarquote:Vanwege een zieke trommelaar moeten THE DRESDEN DOLLS hun optreden op Lowlands helaas afzeggen. We zijn druk aan het neuzen naar een geschikte vervanger! Hou de site in de gaten!
Morgen rond deze tijd is het nog niet open toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen rond deze tijd hoop ik mijn tentje te hebben staan.
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
Morgen rond deze tijd is het nog niet open toch?
en waar laat ik mn spullen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef maniack28 het volgende:
ja idd... beetje jammer voor de mensen die niet willen
Daar kan je mee gooienquote:
Ik neem aan van wel.... dat formulier moet wel rechtsgeldig zijn anders zou je je ook niet kunnen legitimeren als je op de fiets zit ofzo... terwijl je dat dan ook moet kunnen zeggen. Heb je geen OV? Die is geldig als legitimatiebewijs dus..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vraagje.
Enkele dagen terug ben ik mijn paspoort verloren in het buitenland. Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie en heb daarvan dus ook een (ingevuld en gestempeld) formulier. Zou dit, in combinatie met bijvoorbeeld mijn voordeelurenkaart en schoolpas, genoeg moeten zijn voor de identifcatie? Ik ben namelijk 18 en heb niet echt zin om een <16-bandje te krijgen. Dat gaat me niet eens om de alcohol, maar om het feit dat ik gewoon een origineel bandje wil. Iemand een idee?
Ik heb trouwens al gemaild naar info@lowlands.nl, maar nog geen reactie terug gekregen.
Ik heb de situatie uitgelegd aan de agent en die vertelde me dat het formulier officieel geen gerechtigd identificatiemiddel is. Als ik op straat me moet identificeren kon ik wel gewoon zeggen dat ik m'n paspoort verloren was en al aangifte had gedaan, dat was dan geen probleem. Jammergenoeg heb ik geen OV, anders had ik dat idd wel gebruiktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.... dat formulier moet wel rechtsgeldig zijn anders zou je je ook niet kunnen legitimeren als je op de fiets zit ofzo... terwijl je dat dan ook moet kunnen zeggen. Heb je geen OV? Die is geldig als legitimatiebewijs dus..
dat wordt het sowieso wel heurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef maniack28 het volgende:
Kenk niet.... Als er morgen nog een vervanger bekend wordt dan download ik nog ff snel wat en anders wordt het gewoon een feestje bij Dropkick Murphys
Ah das kut... njah... dan zou ik het maar meenemen, want iedereen kan wel zeggen dat ie hem verloren is en daar zullen ze dus geen genoegen meenemen. Formulier + schoolpas ofzo mee dan, suc6!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb de situatie uitgelegd aan de agent en die vertelde me dat het formulier officieel geen gerechtigd identificatiemiddel is. Als ik op straat me moet identificeren kon ik wel gewoon zeggen dat ik m'n paspoort verloren was en al aangifte had gedaan, dat was dan geen probleem. Jammergenoeg heb ik geen OV, anders had ik dat idd wel gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |