abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:22:59 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29715795
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:

En Bastard, noem dan eens de spellen die jij gespeeld heb, samen met het systeem en de verbinding (World Of Warcraft op een 486 en 56.6 k modem is niet slim).....
Ik dacht in een xbox360 topic in GAM te zitten.. en niet in DIG.
Dus het doet er niet toe hoe het MP gedeelte op de PC werkt... nogmaals.. zoals Rodie ook aangeeft, je lult er om heen, en je praat gebakken lucht naar mijn mening.
The truth was in here.
pi_29715847
Ach, jullie willen niet discussiėren, maar alleen horen hoe geweldig de 360 wel niet is, en hoe verschrikkelijk klote de PS3 wel niet is.

Fucking fanboys.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:25:19 #78
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715858
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik lees in de post van Bastard nergens dat het tussen PS2 Online en Live gaat. Daarnaast heb ik antwoord gegeven op het eerste deel. Wat wil je nog meer van me?

Aangezien je lazy as hell bent:

[Xbox 360] Counting down to November 25th (deel 15)
Oh. Je doelt op:
quote:
Nou gefeliciteerd, puntje voor MS. Ze hebben netwerk ondersteuning. Woohoo! Nogmaals, die 4 keer per jaar dat ik online speel rechtvaardigt niet om 15 euro per maand te betalen voor iets wat ook gratis kan.
Ze hebben netwerk ondersteuning. Het ging erom dat MS volgens Bastard BETERE netwerkondersteuning had. Hoor ik je niet zeggen hoor. U leest schijnbaar uw eigen posts niet lekker door.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29715881
ik had het meer over
quote:
Welk beloofde live-netwerk van Sony? Vanaf launchday had Sony een online-ondersteuning beloofd die hoe dan ook gratis zou zijn.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:27:15 #80
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715916
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach, jullie willen niet discussiėren, maar alleen horen hoe geweldig de 360 wel niet is, en hoe verschrikkelijk klote de PS3 wel niet is.

Fucking fanboys.
Dat intereseert me helemaal geen reet wie er beter is. Als jij graag duidelijk wil maken waarom volgens jou de PS3 rouleert, fine by me. Ben ik best in geintereseert. Alleen ook ongelijk toegeven hoort erbij, en niet in alles wat je zegt heb je gelijk. En dat geldt voor de meesten hier.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:29:08 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29715974
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:22 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Zucht. MP gedeelte van de PC is er niet. MP is zo gebruiksvriendelijk als het spel is. Behalve als je xfire gebruikt, wat wel een soort van "Netwerk" is. Maar inderdaad, Live is wat makkelijker door het gebruik van de gamertags die altijd hetzelfde zijn, en er dus geen verschil is tussen friendslist en ingame namen. Dat is bij PC gamen via xfire feitelijk het enige verschil wat ik noemen kan.

Maar dan nog, een console is een gesloten systeem, een pc is dat niet, en dus is de vergelijking bijkans kansloos.
Nou vooruit laten we het dan hebben over de MP op de pc
Benodigheden:
Snelle PC
Snelle verbinding
Geupdate drivers
MODS
snelle videokaart
drivers updaten voor die kaart
muissnelheid instellen
zoveel instellingen instellen dat je zelf klaar bent voor instelling

dan ga je het spel starten..
ga je op zoek naar vrienden.. euh moet je op MSN zijn want die servers hebben geen mooie friendslijsten.
dan eindelijk elkaar treffen in een room.
Veel lag, dus op zoek naar een andere room
weer vrienden er bij zoeken
spelen, maar geen duidelijke communicatie, geen verbale communicatie
etc etc .. tis gewoon triest.

Vergelijking met LIVE (wat het beste past in een console topic)

Xbox aan
spel er in
klik op xbox live
gamen.
The truth was in here.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:29:35 #82
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715986
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ik had het meer over
[..]
Prima? Maar hoe het uiteindelijk heeft uitgewerkt is natuurlijk niet echt zoals Sony dat voorgespiegeld heeft. Dat een spel als GT4 niet online gaat, dat zegt natuurlijk best een hoop. En zo vallen er best wat meer titels te noemen. Met andere woorden, ps online werkt gewoon niet echt goed, in tegenstelling tot xbox live.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:30:46 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29716025
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:

Fucking fanboys.
Als iemand die titel toebehoort ben jij dat wel vlgs mij, door steeds even af te geven, en angstvallig over te gaan op andere onderwerpen.
Je sleept er desnoods nog het Islam geloof bij om je punt te maken vlgs mij.

Hier heb je een zak knikkers, vermaak je er maar mee.
The truth was in here.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:32:11 #84
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29716065
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

zoveel instellingen instellen dat je zelf klaar bent voor instelling

Voor de een is dat gesneden koek, voor de ander niet. Ik ben het met je eens dat Live wel HEEL makkelijk is, maar aan de andere kant is het ook erg beperkt, juist omdat het al die instellingen mist
pi_29716109
Ik heb gezegd dat het Live-netwerk beter is dan dat Sony, alleen ben ik niet bereid om te betalen voor iets wat ik niet gebruik. Daarnaast heeft de Xbox welgeteld 5 exclusives die ik zou willen spelen (Ninja Gaiden, Halo2, DOA3Ultimate, Shao Feng, OddWorld Stranger), en de PS2 gaat daar met het 15-voudige overheen (Zone Of The Enders, ZOTE2, Jak1 t/m3, Ratchet & Clank 1 t/m3, Tekken, etc etc).

Je doet nu net alsof Live DE reden is om maar GEEN PS2 aan te schaffen. Ik heb bij het aanschaffen van een console (PS2, GameCube en Xbox waren toen al enige tijd op de markt) gekeken naar de beschikbare games en de games die uit zouden komen. Dat en alleen dat is voor mij een overweging voor welke console te kopen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:34:02 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29716110
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:32 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Voor de een is dat gesneden koek, voor de ander niet. Ik ben het met je eens dat Live wel HEEL makkelijk is, maar aan de andere kant is het ook erg beperkt, juist omdat het al die instellingen mist
Wat wil je nog meer op LIVE zien dan?
Het mooie is dat je allemaal hetzelfde speelt, zelfde instellingen hebt, geen voor of nadelen voor iemand anders. Voice communicatie (ik kan dat niet genoeg onderstrepen hoe belangrijk dat is)
Duidelijke servers, duidelijke friendslisten, duidelijke scoreboards... zeg het maar, wat mis jij nog?
The truth was in here.
pi_29716158
Ik ben zelf ook PC gamer, ik speel BF2 , WoW en vele andere games online.
maar er gaat niets beter online dan Xbox live.
je vult 1 keer je gegevens in, douwt er een spel in, gaat naar je vrienden lijst , klikt op een persoon waarmee je wilt gamen, je drukt op joinen en voila je zit in de game, headset op , ouwehoeren en gamen maar.
en anders : je start je game op, drukt op quickmatch en voila, gamen maar

is er een patch op de pc uit : Trage sneldheid op officieele site, dikke wachtrij op fileplanet.com, volle servers op 3dgamers.com, een servers beschikbaar op filefront.com
dan maar een torrent pakken, torrent loopt met 2kb aangezien de hele wereld die patch wilt binnenhalen.

xbox live :
je start de game op, drukt op multiplayer , Leest bericht : This game needs an update, press A to install now, Downloading, Updating done resseting your system now, en klaar hij is gepatcht
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29716326
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb gezegd dat het Live-netwerk beter is dan dat Sony, alleen ben ik niet bereid om te betalen voor iets wat ik niet gebruik. Daarnaast heeft de Xbox welgeteld 5 exclusives die ik zou willen spelen (Ninja Gaiden, Halo2, DOA3Ultimate, Shao Feng, OddWorld Stranger), en de PS2 gaat daar met het 15-voudige overheen (Zone Of The Enders, ZOTE2, Jak1 t/m3, Ratchet & Clank 1 t/m3, Tekken, etc etc).

Je doet nu net alsof Live DE reden is om maar GEEN PS2 aan te schaffen. Ik heb bij het aanschaffen van een console (PS2, GameCube en Xbox waren toen al enige tijd op de markt) gekeken naar de beschikbare games en de games die uit zouden komen. Dat en alleen dat is voor mij een overweging voor welke console te kopen.
dat jij nou vind dat de playstation meer goede titels heeft is prima, en dat jij niet online wilt gamen is ook prima.
wij willen het iig WEL dus geen reden om live aftezeiken omdat het een bedrag per maand kost wat je zelfs met heitje voor een karweitje kan verdienen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:40:55 #89
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29716330
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat is je goed recht natuurlijk. Wat de een toppers vind, vind de ander niet En als je niet wil betalen voor een service, well, fine by me. Dat moet ook iedereen voor zich weten.
quote:
Neehoor, dat wil ik helemaal niet zeggen. Het ging mij er eigenlijk louter om om jou eens te horen toegeven dat niet alles op de PS2 beter is, en dat live ps online best wel een beetje ownt.

Verder moeten mensen lekker kopen wat ze willen hebben. Ik ben geen echte PS2 fan inderdaad, ik ben blij met mijn xbox. Maar ik ben niet te misselijk om te zeggen dat de PS2 een VEEL ruimer spelaanbod heeft, en dat ik sommige games graag ook op de xbox had gezien. Thats all, eigenlijk.
pi_29716428
Ik heb over het algemeen niet zoveel problemen met patches downloaden (zeker niet bij GuildWars, daar gaat het tijdens het spelen, je hoeft niet eens te rebooten). 300 kb/s voor BF2, dag dattie uit kwam. En tuurlijk gaat Live sneller, je betaalt er immers voor. Nogmaals, Live is een goed systeem, maar de redenen die jullie aandragen komen allemaal neer op luiigheid.
Als ik BF2 erin prop, kan ik gelijk spelen. Komt mede doordat ik continue m'n PC up-to-date houdt denk ik. En die BS met vrienden zoeken, at zit allemaal ALLANG in GameSpy, nog voor Live ooit in Microsoft HQ werd bedacht.
pi_29716461
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dat is je goed recht natuurlijk. Wat de een toppers vind, vind de ander niet En als je niet wil betalen voor een service, well, fine by me. Dat moet ook iedereen voor zich weten.
[..]

Neehoor, dat wil ik helemaal niet zeggen. Het ging mij er eigenlijk louter om om jou eens te horen toegeven dat niet alles op de PS2 beter is, en dat live ps online best wel een beetje ownt.

Verder moeten mensen lekker kopen wat ze willen hebben. Ik ben geen echte PS2 fan inderdaad, ik ben blij met mijn xbox. Maar ik ben niet te misselijk om te zeggen dat de PS2 een VEEL ruimer spelaanbod heeft, en dat ik sommige games graag ook op de xbox had gezien. Thats all, eigenlijk.
Mag ik dan weten waarom je een Xbox hebt gekocht? Want so far heb ik je alleen gehoord over hoe hard Live PS2 online "ownt".
pi_29716539
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb over het algemeen niet zoveel problemen met patches downloaden (zeker niet bij GuildWars, daar gaat het tijdens het spelen, je hoeft niet eens te rebooten). 300 kb/s voor BF2, dag dattie uit kwam. En tuurlijk gaat Live sneller, je betaalt er immers voor. Nogmaals, Live is een goed systeem, maar de redenen die jullie aandragen komen allemaal neer op luiigheid.
Als ik BF2 erin prop, kan ik gelijk spelen. Komt mede doordat ik continue m'n PC up-to-date houdt denk ik. En die BS met vrienden zoeken, at zit allemaal ALLANG in GameSpy, nog voor Live ooit in Microsoft HQ werd bedacht.
voordat je met gamespy in een game zit is de server vol, idem met xfire en dat soort progamma's het spel moet eerst nog opstarten voor je daadwerkelijk joined en met een spel als BF2 een public server pakken die redelijk vol zit gaat niet via gamespy of xfire, het spel word teveel gespeeld om daarmee te kunnen joinen.
en geen gezeik met xbox fanboy dit en dat.
ik game meer op me pc dan op me xbox, en de live service van xbox is gewoon perfect, period.
en dat je er voor moet betalen is logisch, een fles ranzige c1000 cola is ook goedkoper dan coca cola, simpel weg omdat coca cola vele malen lekkerder is
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:47:44 #93
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29716552
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat wil je nog meer op LIVE zien dan?
Het mooie is dat je allemaal hetzelfde speelt, zelfde instellingen hebt, geen voor of nadelen voor iemand anders. Voice communicatie (ik kan dat niet genoeg onderstrepen hoe belangrijk dat is)
Duidelijke servers, duidelijke friendslisten, duidelijke scoreboards... zeg het maar, wat mis jij nog?
Je zit natuurlijk behoorlijk vast aan de mogelijkheden die live icm het spel biedt. Ook de serverlist vind ik wat tegenvallen, omdat je er meestal maar een stuk of 10 ziet. Bovendien zijn mods en uitbreidingen eigenlijk niet mogelijk. Paar extra levels wel eens, maar dat is meestal ook alles. Op de PC voelt het allemaal zegmaar wat "geavanceerder" en dat vind ik zelf wel plezierig. Maarja ik doe alletwee, en ik vind het alletwee prima voor wat ik het gebruik
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:50:20 #94
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29716617
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mag ik dan weten waarom je een Xbox hebt gekocht? Want so far heb ik je alleen gehoord over hoe hard Live PS2 online "ownt".
Jahoor. Ik heb een xbox gekocht vanwege in eerste instantie Halo en PGR2. Bovendien heb ik persoonlijk de graphics en controller van de PS2 altijd wat tegen hebben vallen. Met live in het achterhoofd en de prijsstelling toen was de keus best snel gemaakt. Ook de harde schijf en dus geen noodzaak voor memorycards vond ik zelf een groot pluspunt (ik pak games nog wel eens op als ik ze een halfjaar niet heb gespeeld, en dan staan die saves nog fijn op de harddrive, geen gedoe met MC zoeken of per ongeluk gedelete saves).
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:55:11 #95
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29716752
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Nouja, die luiigheid is natuurlijk precies waarom het zo goed gevonden wordt. Geen gedoe, geen gezeik, lekker online gamen op de bank zonder iets ergens vanaf te moeten weten. En daar zit vast ook het verschil tussen die hard pc gamers en die hard consolegamers. Dat van "je moet er iets vanaf weten".
pi_29717900
Daarom heb zowel een (middelmatige waliswaar) game-PC en een PS2. Best of both worlds. BF2 vind ik gewoonweg FAAANTAASTISCH, en shooters op de consoles vind ik toch ietwat onwennig (uitzondering: TimeSplitters en Killzone, geweldige controls). Op de console speel ik voornamelijk platformers, en sportgames. En party-games. Met die GameCube die dus sinds pasgeleden in mijn huis terug te vinden is Super Smash Bros en Mario Party geweldig voor de avonden met vrienden en bier. Eye-Toy doet het ook goed trouwens op dat soort avonden. Dat soort Multiplay vind ik veel leuker dan anoniem over het internet.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:42:00 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29718056
Dat mag, dat je dat leuker vindt. Ik hou zelf juist van meer gevarieerdere competitie en dat dan meer in sport- en racegames. En daarvoor is online multiplayer perfect. Bovendien wordt het een stuk minder anoniem met de communicator. Ik bedoel, ik ken bijvoorbeeld Rodie totaal niet, maar door de hoeveelheid uur die ik met 'm heb gespeeld, weet ik wel een beetje hoe 'ie is. En dat geldt voor nog veel meer lui die in m'n Friends List staan. Die anoniemiteit waar velen zoveel kritiek op hebben en zelfs bang voor lijken te zijn, is binnen een paar gamesessies zo weer verdwenen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:43:38 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29718103
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef twi het volgende:
Dat mag, dat je dat leuker vindt. Ik hou zelf juist van meer gevarieerdere competitie en dat dan meer in sport- en racegames. En daarvoor is online multiplayer perfect. Bovendien wordt het een stuk minder anoniem met de communicator. Ik bedoel, ik ken bijvoorbeeld Rodie totaal niet, maar door de hoeveelheid uur die ik met 'm heb gespeeld, weet ik wel een beetje hoe 'ie is. En dat geldt voor nog veel meer lui die in m'n Friends List staan. Die anoniemiteit waar velen zoveel kritiek op hebben en zelfs bang voor lijken te zijn, is binnen een paar gamesessies zo weer verdwenen.
ik doe mn naam eer aan zeg maar
The truth was in here.
pi_29719811
WOW...

X360 zonder HDD, zonder wireless controller voor $299

X360 met HDD, wireless controller, headset voor $399

Sales -1
...and you shall see.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:52:37 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29719926
Geruchten. Of denk je echt dat Microsoft een console zonder controller gaat leveren? HDD kan ik nog wel in komen, die 2.5" schijfjes zijn pokkeduur. Bovendien koop ik dan liever naderhand wel een accessoire voor een redelijke prijs, met een grotere harddisk. Zeker aangezien Allard al vroeg te kennen heeft gegeven dat de harde schijf niet for granted moet worden genomen door developers, verwacht ik niet dat veel games hiermee problemen zullen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')